creare
Guest
En av de tidigaste sängupplevelserna jag var med slutade i kaos. Det var Lucia och jag tillsammans med tre vänner besökte 3-4 tjejer i city för en mindre Luciafest. Vi krökar & stökar och alla har det trevligt. Jag och en av tjejerna bestämmer oss för att besöka ett sovrum. Värt att notera var jag rätt dragen men tjejen var jäävligt dragen. Vi myser en stund och så sätter vi igång, eller hon rättare sagt. Mitt i race'et ser jag hur hennes ansikte börjar bli blekare och blekare och hon ser allmänt stressad ut men fortsätter. Några sekunder senare, från ingenstans, tappar hon balansen/trillar av och samtidigt som hon säger "jag måste spy" far hon ut åt sidan, ur sängen, och krashar rakt in i sängbordet med skallen. Jag fattar ungefär.. Ingetting men är snabbt uppe i kallingarna och frågar om hon gjorde illa sig. Får bara till svar "hämta Bella, hämta Bella" (kompis). Jag lämnar rummet och samtigt som jag passerar dörren hör jag henne spy. Kompisen gick in i rummet och låste dörren. Ca 30 min senare fick jag resten av mina kläder och jag + mina vänner drog hem.. Inget pinsamt för mig men en minnesvärd haha