Det mest hatade jobbet

Dr.Bike

Guest
Frågan är väl inte om det är direkt störande utan snarare om det är provocerande och/eller avvikande.

Har ar det inte avvikande.

Ratt skont nar alla araber pyser pa en liten bonestund oxa, da kan man sjalv ta en kaffe eller sa. :)

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Fotbollsdomare tror jag är rätt hatat speciellt på hemmaarenor när hemmalagen döms för något :gnissla

Dr.Bike

Guest
Jobbigt som f*an är det i alla fall när de börjar yla loss där vid 5 rycket på morgonen....

Nu har jag ju ingen minaret hemma, men en lika djavlig granne med en Honda Shadow, givetvis med rensade ror...
Den startas kl o6.30 och far sta pa tomgang (for sa ska man ju varmkora...*not*) Sen nar den efter sju minuter kan ga utan choke sa ska det ju rappas pa gasen...

Jag hade hellre haft en minaret.....

(jo jag har berattat for henne hur man varmkor. Och det funkade ett tag, men hon glommer allt man sager till om.... som tex att henners tonarsungar INTE ska parkera pa min del av trottoaren. Det ar lixom inte alla hastar hemma i stallet dar)

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Om det handlar om vilka jobb JAG hatar mest så ligger ju alla små länspolismästare och svensklärare här på SH ganska risigt till.

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
Man läser och tänker på annat, läser om och tänker fel, läser ytterligare en gång till och kommer fram till följande: Neger? Är de ett yrke?

:hihi

Om du tänker på bilden, så är det Mugabe, President i Zimbawe.

Han har visst en idol....

Bifogat

• 285076.jpg
    285076.jpg
    19.3 KB · Visningar: 36

Dr.Bike

Guest
Det lär ju inte vara din trottoar dårå.
:fakta

Joda!
Den dan du flyttar ur din tattarcondo... sa lar du fa veta att man som husagare bl.a ar stad och skottningsskydig pa "sin" del av trottoaren.
Atminstone ar det sa pa var gata...
Everybody doe's it... :)

Varmkorning: Las lite i mekforumet nan gang istallet for att odsla bort viktig tid av ditt och andras liv i overflodigt forumet :hihi
Det finns MANGA tradar om varmkorning och for att bara ge dig svaret: Den ska EJ goras stillastaende.

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag har jävligt svårt för taxichaufförer. Med få undantag är de gravt inkompetenta apor med en intelligensnivå som med nöd och näppe tillåter dom att andas och röra sig samtidigt. :hate

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Joda!
Den dan du flyttar ur din tattarcondo... sa lar du fa veta att man som husagare bl.a ar stad och skottningsskydig pa "sin" del av trottoaren.
Atminstone ar det sa pa var gata...
Everybody doe's it... :)

Varmkorning: Las lite i mekforumet nan gang istallet for att odsla bort viktig tid av ditt och andras liv i overflodigt forumet :hihi
Det finns MANGA tradar om varmkorning och for att bara ge dig svaret: Den ska EJ goras stillastaende.

Äh, jag tror inte det finns en chans att du äger den där trottoaren.
Pröva att ring gatukontoret eller vad ni nu har för motsvarighet och säg att du ska ta bort den och se vad de säger. :mattias

Varmkörning över huvud taget känns jävligt off.
Plus att det är rätt självklart att man varmkör stillastående, som om motorn visste att den fick åka. :rolleyes:

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
LApplisa, telförsäljare, taxichaffisar (i viss mån busschaffisar) budbilsidioter som fick körtkortet i flingpaketet, fackliga representanter-nackskott...

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Måste nog säga taxichafförer som får köra hem fulla jobbiga människor som spyr, tar springnota och är allmänt jobbiga och dryga och ska pruta.

Eller vad säger ni?

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Hoj
Trajja TT600 -02
Från motpartens perspektiv borde det vara:
Lapplisa eller Telefonförsäljare.
Personligen tror jag att man hatar telefonförsäljare mer än lapplisor

Nyheter
Tre timmar kvar!