Det ringde på dörren aldeles nyss och jag stog och rakade mig klädd i bara fillingarna. Jag smyger in i sovrummet och hämtar min morgonrock samtidigt som jag funderar på om jag skall skruva ner volymen på stereon. Äh, är det en granne som klagar är det försent att skruva ner nu ändå... Jag öppnar dörren och lutar mig mot dörrkarmen medan jag säger med ett leende: -Hej!
Utanför står det en liten propert klädd "dam" med en papperslapp i handen som tittar upp på mig med stora ögon och sedan igenom mig in i lägenheten. Ur högtalarna strömmar Inflames -You are better off dead på hyffsat hög volym...
- Ehh, jag har nog ringt på fel dörr svarar hon och ler klart besvärad.
- Ok, svarar jag och stänger dörren med ett jätteflin på läpparna.
Haha! Jag undrar om det inte var en frikyrklig typ som ville rädda en vilsen själ en måndag?! Den som öppnade var jag!
Utanför står det en liten propert klädd "dam" med en papperslapp i handen som tittar upp på mig med stora ögon och sedan igenom mig in i lägenheten. Ur högtalarna strömmar Inflames -You are better off dead på hyffsat hög volym...
- Ehh, jag har nog ringt på fel dörr svarar hon och ler klart besvärad.
- Ok, svarar jag och stänger dörren med ett jätteflin på läpparna.
Haha! Jag undrar om det inte var en frikyrklig typ som ville rädda en vilsen själ en måndag?! Den som öppnade var jag!