Det ryktas.....

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Chrille skrev:
A-torp är antagligen sveriges svåraste bana att ge en OK-tid på. men du bör inte ligga för långt ifrån 1.50 i kvalsammanhang tror jag med tanke på årets fält. Förra året blev jag 21'a i R600 av ca 35 startande med 1,51 som bästa tid under rejset och det tror inte jag räcker ens till start i år... OM vi blir fullt fällt...
Det är väl inte möjligt att man kvalar in på 50-tider i R1000?! I vart fall inte om det blir bra väder. Jag körde 1.53 igår på en standard 600 och halvtaskiga däck (och dålig körning, bör jag tillägga). Blev duktigt frånåkt av mina polare på större maskiner. De låg i intervallet 1.45-1.49 och är, med ett undantag, inte snabba nog att tävla. Under 1.50 bör en duktig förare klara enkelt på en 600.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
No1 skrev:
För att kvala in till rookie600/1000 på Anderstorp kommande helg så är jag övertygad att man bör vara nära tiden 1.45 (i torrt väder), och för att ta pole en låg 1.41 alt hög 1.40...

No1...

Jag tror på din pole-gissning men inte på att hela fältet därefter ska rymmas inom 4 sek, det är för vågat gissat.

2 sekunder på Falken
5 sekunder på Åsen
4(?) på Sviestad

Jag får nog sänka mitt tidigare bud och säga att brytet nog hamnar runt 48, men blir det råare än så så blir jag förvånad. Iofs har jag blivit förvånad tidigare i år...

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
XENOMORF skrev:
Att Camilla körde 1.41.8 på A-torp igår!!!!

Bäva alla Rookiesar inför EM!!!

:skrämd

Det är ju bara 2 sekunder snabbare än vinnartiden i R1000 förra året.....klent!
Om vi nu skall tala rykten vill jag gärna göra den RR-intresserade allmänheten uppmärksam på ryktet att en viss svart-guld-R1 under gårdagen också körde en bra bit under förra årets vinnartid. :D

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Re: Re: Det ryktas.....

Bingo skrev:
Om vi nu skall tala rykten vill jag gärna göra den RR-intresserade allmänheten uppmärksam på ryktet att en viss svart-guld-R1 under gårdagen också körde en bra bit under förra årets vinnartid. :D

Pah, det kan så vara men klarar han av att köra in 20 sek på 12 varv?!?!? :crash

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Det ryktas.....

Chrille skrev:
Pah, det kan så vara men klarar han av att köra in 20 sek på 12 varv?!?!? :crash
Lätt som en plätt. Jag tror han har smygtrimmat sedan sist. Jävligt fuskigt är det. :D

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Re: Re: Re: Det ryktas.....

Chrille skrev:

Jaha!

Där var det något som bet mig i arslet minsann!! :whip

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Re: Re: Re: Re: Det ryktas.....

XENOMORF skrev:
Jaha!

Där var det något som bet mig i arslet minsann!! :whip
Tredje gången gillt Xeno, nu tar du och getta ju self togedder annar så kommer storpotäten putt putt putt...

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Re: Re: Re: Re: Re: Det ryktas.....

GSXR1100R skrev:
Tredje gången gillt Xeno, nu tar du och getta ju self togedder annars så kommer storpotäten putt putt putt...

Nej nej!!! NEEEEEEEJJJJJJJJ!!!!

:skrämd

Gick med
15 May 2003
Hoj
Ingen
No1 skrev:
Måste säga att jag imponeras av vissa förare i rookie1000 sominte bara kör fort utan snyggt också!!! (Jörgen 66#, Camilio mfl)

Ock tittar man till tiderna i Superbike som är huvudklassen till Rookie1000 så har INTE dom presterat nämvärt bättre tider i år gentemot förra året...

No1...

Ps! Torr race i Anderstorp nästa helg så skulle jag bli mer förvånad över om tiderna på dom snabbaste hamnade runt mitten 1.42'or än om dom hamnade på låga 1.40 blankt, dvs rena Superbike tider... Ds!

haha, den som kör snyggast är ju du ffs. :fakta :tummenupp

CA

Team Krypton-Superbike rockar!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HONDA CBR 1000RR
Hmm

Bara så ni vet så startade Xeno denna tråd endast för att jag ska svara så här! :tummenupp

Ja men du körde ju på 1,40,2! Jävligt bra kört!!! synd att jag inte va med och jaga andra dan!! :D

det blir fet fight på A-torp!!! :rock

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Re: Hmm

CA skrev:
Bara så ni vet så startade Xeno denna tråd endast för att jag ska svara så här! :tummenupp

Ja men du körde ju på 1,40,2! Jävligt bra kört!!! synd att jag inte va med och jaga andra dan!! :D

det blir fet fight på A-torp!!! :rock

Men det var f*n vad ni kör då...jag får väl söka som paraplyflicka eller nåt till nästa år. Det är väl enda chansen att få trampa omkring på en startplatta i framtiden :rolleyes:

Gick med
15 May 2003
Hoj
Ingen
Re: Re: Hmm

No1 skrev:
Den dagen då Xeno kör 1.40.2 på Anderstorp så skall jag fundera på en annan sport, och även om han mot ALL förmodan skulle lyckas med den tiden så tjuvstartar han ju alltid...

Muhahaahaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

No1...

Hahaha :D :D

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Re: Re: Hmm

No1 skrev:
Den dagen då Xeno kör 1.40.2 på Anderstorp så skall jag fundera på en annan sport, och även om han mot ALL förmodan skulle lyckas med den tiden så tjuvstartar han ju alltid...

Muhahaahaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

No1...

Så vad är du orolig för då :hej

Har glömt att tacka brorsan din än en gång som tack för hjälpen, så tacka honom är du snäll :hej

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
Macho Woman skrev:
En snabb depåmoppe? Sponsring? Göteborgsdialekt? Fräcka kläder? En rödhårig groupie?

Jag kan wheela med cykel, har fattiga sponsorer, talar flytande skånska, har handlat nya kläder och en blond groupie. JUH!

Jag är anmäld iaf. Bara det inte regnar, för då dör jag..

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...