Yammaretta skrev:En klubb!
Där man kan ligga med folk,vad gör det,inte gör det något,jag tycker man ska ligga med folk!
Kryptonit skrev:Hallå där Loranga!
Så du har hittade hit igen
Ny hoj också??
Ser i din info att de har en cdr 900rr. Är det nyaste cd-brännarmodellen?
Penguin skrev:Whoooaa! Killen har gått och blivit tuff också!
TomK skrev:Nu tänker du nog på Östra Aros, där är det mycket sån inavel och partnerbyten m.m.
Z Fredde skrev:Västerås!!! Va?! Inte ens samma län, då kan vi i Bålsta åxå bli members? Jag som tom. e född o har bott i U-sala.
Det är väl inget fel med er stad ?Mav skrev:Vad är det för fel på Västerås då?
U-A Loranga skrev:Men när man skapar en hojklubb i Uppsala, så tar iaf jag förgivet att åkning och fika kommer ske i och runt Uppsala.
Annars kan man ju lika gärna använda sporthoj för att träffa bikers runt om i landet.
JoS skrev:U-A Loranga: Nu när Sporthoj.com "startade om" kunde väl du ha bytt nick till enbart Loranga? Eller var det någon lymmel framme och snodde det nicket igen?!
U-A Loranga skrev:Det står ju U-A loranga på tröjan nu...
JoS skrev:U-A Loranga: Nu när Sporthoj.com "startade om" kunde väl du ha bytt nick till enbart Loranga? Eller var det någon lymmel framme och snodde det nicket igen?!
Vi kan väl köra på 15-min avstånd i normaltrafik från the sleepy little town of Uppsala. Då blir ju Stockholmare aktuella ocksåMav skrev:Har ju bara några minuters åkväg så är jag i Pingvinens trakter. Så, så långt är det ju inte att åka!
Penguin skrev:Nu ska du inte vara sådan läskeblask! Klart att de får vara med ju! De kanske vill vidga sina vyer och korsa länsgränserna då och då. Ett par mil lägger man ju snart med hojen!
Sphyrna skrev:Vi kan väl köra på 15-min avstånd i normaltrafik från the sleepy little town of Uppsala. Då blir ju Stockholmare aktuella också
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|