Det sista läsvärda om skandinavisk RR i år?

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Det sista om nordisk RR?? Nja, Mika Kallio har ju iaf 2 race kvar i VM i år.
Och det finns fler chanser till nordisk medverkan i sista vm-loppet på Valencia.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
oFFkeFF skrev:
Det sista om nordisk RR?? Nja, Mika Kallio har ju iaf 2 race kvar i VM i år.
Och det finns fler chanser till nordisk medverkan i sista vm-loppet på Valencia.

Gött!! Då är det inte slut än då.

Men helt ärligt så relaterar jag till våra finska kollegor på ett helt annat sätt än de norska o danska. Är jag rasist då?? :brynad

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Chrille skrev:
Gött!! Då är det inte slut än då.

Men helt ärligt så relaterar jag till våra finska kollegor på ett helt annat sätt än de norska o danska. Är jag rasist då?? :brynad

Heh, det finns ju en dansk i 125-vm också, som också börjar visa framfötterna, Robbin Harms kör rätt bra han också.
Sedan vet jag att en dansk som slutade 4'a i årets 250-em också sökt wild-card till valencia. Vesa Kallio som sagt 2'a i EM.
Sen har väl Billy ett sidvagnsrace kvar i VM också?
Nordisk RR är på marsch, på bred front, både i 600-em, 125-em, 250-em, 125 och 250vm :)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
bäst man inte skriver nått mer i år då chrille, vill ju att folk ska läsa det.... :confused:
menar du att vi som inte kör veidec är kassa på att skriva? eller är du norrman egentligen? :crash
hajar noll :p

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
R2 skrev:
bäst man inte skriver nått mer i år då chrille, vill ju att folk ska läsa det.... :confused:
menar du att vi som inte kör veidec är kassa på att skriva? eller är du norrman egentligen? :crash
hajar noll :p

Vi andra har väl kört klart för i år. Det var bara så jag menar. Inte meningen att vara dum. Jag ska läsa dina inlägg också ....

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...