KalleNorton
Avliden medlem
En halvmeter snö kan iofs vara ganska kul, men inte 20 minus. Bara jobbigt när det är under -5.Esquire skrev:Jupp, faktiskt. Om det nu nödvändigtvis ska vara vinter så kan det lika gärna vara mycket av den.
En halvmeter snö kan iofs vara ganska kul, men inte 20 minus. Bara jobbigt när det är under -5.Esquire skrev:Jupp, faktiskt. Om det nu nödvändigtvis ska vara vinter så kan det lika gärna vara mycket av den.
Carpe me skrev:såg granntjejen och hon var fin, så nu är jag klad igen
imaster skrev:Tänk så lite det krävs...
Emmi skrev:Klaga inte!
En annan slängde sig ur flygplan på 3000 m ett par gånger idag.
Däruppe var det -17 grader och man flyger i nästan 200km/h med hanskar med hål i. Sen drar man skärmen, flyger man 3-5 minuter med armarna uppåt under kalott så att inte händerna får nåt blod i -10 grader innan man landar på ett och ska gå igenom blött gräs i minusgrader ett par minuter och bli dyngsur om fötterna för att komma in till en kall barack där alla sitter med vinterkläder framför en kupe´-värmare. Allt för att komma in och känna smärtan när blodet sakta kommer tillbaka till händerna, packa ihop skärmen och ge sig upp i kylan igen!
Men ack så grannt det är att flyga i klar vinterluft under klarblå himmel och sol!
I know.. råkade buda på auktion en sån här som har 4wd fast 2wd vanligt med bakhjulsdrift!!Boije skrev:Vaknade just upp ur fyllekoman, ser det snöar.. Damit jag som e bakis.. skulle ju inte a dumt å fara ut med bilen med 4wd och bra greppande vinterdäck.
Men jag får väl sova av mig den värsta bakfyllan först..
Carpe me skrev:Självförvållat, där är skillnaden .
Carpe me skrev:bah, nu är det 3cm snö på gatan, rätt intressant att rasta hojjen med sm däcken. Syns bara 3 spår efter gatan, ett smalt från framhjulet, ett brett som fan efter bakhjulet, och nummer tre från min fot .
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|