Det värsta man kan råka ut för

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
propaganda kan ju nästan va värt 2,50 men vart ska man sända skiten , men då vill jag ha lite medlidande då en kommunist doktor ska karva i mitt öga idag ,, har drömt mardrömmar liknande skräckisen tandläkarn ,, tänk om han borrar sönder hela ögat o det bara sprutar öga+hjärnsubstans

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Förstår hur du kände, har själv åkt på en riktig pang-förkylning:gråta

btw, kan man sälja snor?
lite lätta pengar är ju aldrig fel..och om jag inte minns helt fel så kostar tjursperma typ 300lök/liter, tänk då vad priset på homosapien-snor kan ligga på:rolleyes:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Förstår hur du kände, har själv åkt på en riktig pang-förkylning:gråta

btw, kan man sälja snor?
lite lätta pengar är ju aldrig fel..och om jag inte minns helt fel så kostar tjursperma typ 300lök/liter, tänk då vad priset på homosapien-snor kan ligga på:rolleyes:

Man borde kunna använda det som smörjmedel i industrin? :näsblod

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Man borde kunna använda det som smörjmedel i industrin? :näsblod
Ja, va lite åt det hållet jag tänkte mig..
Du råkar inte ha någon kontakt inom området? Kanske vilka summor och volymer det rör sig om?:)

CLEW

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Honda crm sm & Kawa zx6r
haha, det är både en sjuk och lite äcklig idé.
Men skulle nog funka:tummenupp
Men själv känner jag att jag hälldre jobbar med fett än snor:tungan

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Ja, va lite åt det hållet jag tänkte mig..
Du råkar inte ha någon kontakt inom området? Kanske vilka summor och volymer det rör sig om?:)

Förtja hur en Suzukimotor går om man endast smörjer den med slidsekret, tänker jag då osökt på?

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Du skulle aldrig få kopplingen att greppa, den smörjan funkar endast om man har torrkoppling!
Ducati är alltså konstruerade med den förutsättningen? Italienska kvinnor utsöndar således ohemula mängder, då de säkert kräver täta byten. Borde efterlämna sig snigelspår.. Således är Ducati en tjejholk :tummenupp

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
haha, det är både en sjuk och lite äcklig idé.
Men skulle nog funka:tummenupp
Men själv känner jag att jag hälldre jobbar med fett än snor:tungan
Ja, men man får väll göra sitt bästa?
Jag menar, man vill ju helst inte börja söka bidrag som markus:näsblod

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Nu har det hänt igen, en rejäl man cold eller så är det Swine flew. :(
Jag har under mina (alldeles för få) timmar i sängen idag räknat ut att jag blir sjuk med väldigt jämna cykler, vad beror det på? Är det så att man cold är mannens svar på kvinnans mens fast att det är 100ggr värre?
Vad är annars förklaringen till mitt senaste man cold track record of last 4 quarters?
Man cold 1: Juni 2008 (mitten av månaden ca)
Man cold 2: Okt 2008 (början av månaden)
Man cold 3: Jan 2009 (slutet av månaden)
Man cold 4: Maj 2009 (början av månaden)

Mellan 1 och 2 är det 3,5 mån, mellan 2 och 3 är det 3,5 mån mellan 3 och 4 är det också 3,5 mån.

Vad gäller insamling så är det samma konto som sist om någon vill bidra till min mentala hälsa med monetära medel, motgåvor efter tillfrisknande kommer som sist.

[YOUTUBE-ID]z36NMeJISLo[/YOUTUBE-ID]

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag tror helt enkelt att du är klen.
Du lever ett skyddat överklassliv helt enkelt, så du träffar aldrig på elaka bakterier, således blir du mottaglig för minsta bacill som blåser din väg.

Ut och tvätta latriner, bli volontär i något soppkök som delar ut mat till hemlösa, ligg med en massa SH tjejer...
Då ska du se att inget biter på dig sen!

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Vad är annars förklaringen till mitt senaste man cold track record of last 4 quarters?

Du har dåliga vanor som ditt immunförsvar inte pallar med eller så underhåller du inte ditt immunförsvar tillräckligt, alt. som GuW sa, du är bara allmänt klen :hihi

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Jag åker på förkylning med några års mellanrum i vanliga fall, men nu är det bara ~9 månader sedan sist...

Jag kommer dö.

Vägrade inse att jag var krasslig igår och spelade således innebandy. Idag har hela kroppen gett upp. Jag har haft ont i muskler jag inte visste jag hade.
Självklart vägrar jag ge med mig och sitter i halvkoma i skolan hela dagen och däckar så fort jag kommer hem...
Lär jag mig? Nä. Klockan 18:00 är det avfärd till stallet eftersom jag tydligen ska vara banpersonal, vilket i praktiken innebar att jag stått i spöregn blandat med lappvantar i två timmar på tok för dåligt klädd. :sjuk

Just nu funderar jag på att snabba på dödsförloppet lite... Näsan rinner, ögonen rinner, hela kroppen värker, det är lock för öronen, halsen vägrar svälja ens vätska och hostan får mina revben att skallra. :död

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Äsch, förkylning handlar helt enklet om inställning. Inställning!:mattias

Jag blir aldrig förkyld, sant. :fakta
Inte ens när jag för en tid sen var och hälsade på en polare som var fruktansvärt förkyld och låg svag i sin soffa som om han låg inför döden och hostade frenetiskt och snorade överallt.
Jag var i närheten av denna person under flera dagar men var aldrig orolig för att bli förkyld då jag helt enklet bestämt mig för att inte bli det.
På kvällen kom jag på att jag hade glömt min tandborste hemma och lånade den döendes tandborste, inte ens det bet på mig! :yoparty

Jag blev inte förkyld, jag tillåter helt enkelt inte mig att bli det.
Så fort jag känner minsta lilla symptom, vilket är mycket sällan så köper jag alla produkter som finns.
Hostmedicin, halstabletter, nässpray, echinagard, vicks salva, ja allt och tar dessa i doser flera ggr om.
Sen går det aldrig längre än så, jag blir inte sjuk.

När andra ungar i skolan fick magkatarr, halsfluss, öroninfalmation, influensan mm blev jag aldrig smittad eller sjuk. Har bara varit hemma en enda gång
under mitt 27åriga liv och det var förra vintern föll jag offer för vinterspysjukan.
Då togs min sjukoskuld.:(
Att det dessutom inte fanns nåt botemedel mot det gjorde mig förbannad, "bara att vänta ut det". Hell no!! :mad:
Här ska det inte väntas något!!! :huvet
Var bara hemma i 2 dagar och sen bestämde jag mig för att det fick vara nog.

Usch, kände mig svag säkert i 2 veckor och gick ner 6 kg på denna tid och kunde knappt äta ens dricka en klunk vatten under denna tid men ligga hemma och ynka var inget alternativ. :ajjabajja

Nu är jag klar med att briljera hur bra jag är. :wiggle

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Äsch, förkylning handlar helt enklet om inställning. Inställning!:mattias

Jag blir aldrig förkyld, sant. :fakta

Man Flu is a crippling and debilitating disorder indiscriminately striking down male members of the human species without warning. The illness is often referred to pejoratively by female members of the species who are in fact immune from the illness as man flu is now known to exclusively attack the XY chromosome carrier. If Man Flu is kind enough not to kill the infected party it will definitely leave him weak, sick, hurting everywhere and in dire need of TLC.

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Nu har det hänt igen, en rejäl man cold eller så är det Swine flew. :(
Jag har under mina (alldeles för få) timmar i sängen idag räknat ut att jag blir sjuk med väldigt jämna cykler, vad beror det på? Är det så att man cold är mannens svar på kvinnans mens fast att det är 100ggr värre?
Man cold 1: Juni 2008 (mitten av månaden ca)
Man cold 2: Okt 2008 (början av månaden)
Man cold 3: Jan 2009 (slutet av månaden)
Man cold 4: Maj 2009 (början av månaden)

Mellan 1 och 2 är det 3,5 mån, mellan 2 och 3 är det 3,5 mån mellan 3 och 4 är det också 3,5 mån.

Du är egentligen kvinna och reagerar på månens och solens rörelser över himlavalvet. Motmedlet är att du går i kvinnokläder innan och under dessa riskperioder. Glöm inte högklackat! :mattias

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha