Det värsta man kan råka ut för

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Nu har det hänt igen, det som ingen annan verkar råka ut för har hänt mig.
Som kille och i detta läge känner man sig verkligen usel. Jag tycker i princip att det är lika synd om mig som random gatubarn eller tältlägerinvånare.
Jag har halsont och känner mig något febrig, när jag snyter mig kommer det osedvanligt skum gegga. Ja, ni misstänker rätt. Förkylning coming up. Har tokpetat Alvedon och Esberitox i ett dygn nu men det ger sig inte, har noterat att Astra säger att man kan få mycket allvarliga leverskador om man tar för mycket Alvedon. Som om en allvarlig leverskada kan mäta sig med en klassisk förkylning? :dummer

Och ni tjejer, åååh vi har mens liksom. Jaha, no offense men om jag blödde lite näsblod och fick subventionerad bomullskorv att stoppa upp skulle jag bara hålla snattran så länge det finns folk i min situation.

Det är i princip så att jag funderar på självmord, speciellt då jag har en arbetshelg coming up. Vad sägs om konferens starting 0830 imorgon till 1200 på Söndag? Och sedan tj-resa på måndag? Kan det bli mer synd om en människa än så här?

Jag startar härmed en insamling till mig själv så jag kan köpa något fint när jag är frisk. Jag går ut själv med en hundring först, fyll gärna på.

Insamling till Markus:
Markus 100:-

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Äh, jag körde två dagar på Gelleråsen med halsfluss och 39 graders feber... (gissa om det blev bättre efter det ? :rolleyes: )

Bara att bita ihop och ta en virre till! :tummenupp

VilBel

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
-08:a Kawasaki Er6f ABS
Haha..
Visst har vi tjejer mens med en jävelusisk smärta i magen MEN jag kan inte mer än hålla med dig, jag blir precis lika klen när jag blir förkyld kan jag säga.

Men inte f-n får man nåt medhåll för det, det enda man får höra är: Du är väl för f-n inte kille el? NEJ det kanske jag inte är men jag är minst i hela världen, har mest ont av alla som lever å vill bara bli ompysslad men icke sa nicke.

Ta nässpray å en ipren så går det nog över enl alla.

Så du, I´m on your side...

VilBel

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
-08:a Kawasaki Er6f ABS
Så, hur mycket bidrar du med i insamlingen?

Lätt 1000kr, om du ger mig det när jag väl kommer behöva det???
Men det lär nog dröja för min del för jag hade en ordentlig släng för några veckor sedan. Så nu kommer det nog dröja till senhöst el nästa år.
Men då hinner du spara ihop för att komma upp i samma summa. :D

manneman

Guest
Jag har vart lös i magen sen i söndags och snittat 7-8 besök/dag UTAN att må illa. Ska till fula farbror folköl med spegelögat imorgon för att se vad f-n som är vajsing.
Så kom inte här å gnäll över lite snuva jag fick ta första bästa flyg hem i förrgår, lite problematiskt att jobba på Arlanda om man måste kuta på muggen hela tiden liksom...

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det där är inte kul har jag hört, typiska tecken på primärinfektion. Har du varit på Venhälsan och testat dig efter Sisco-resan?

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
"Vad sägs om konferens starting 0830 imorgon till 1200 på Söndag?"

Du har säkert förtjänat det :rofl :lol

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
På tal om det värsta som kan hända, kolla in denna:

[YOUTUBE-ID]PmgwUY6eNt0[/YOUTUBE-ID]

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag gick och la med med magknip och vaknade kvart i 4 inatt och fick kuta till muggen och ropa på Ulrik. Några gånger dessutom, var inne på muggen i lite mer än en timme.
Sen skickade jag ett meddelande till min chef (kl. 05:10) och sa att jag inte dyker upp på morgonen, och sen vaknade jag runt 11-snåret med feber.
Just nu vill jag bara ha en enkel förkylning att dras med :mad:
Nu har febern lagom lagt sig till fotbollen, men tanken på hur kul det blir att komma upp till jobbet imorgon efter att ha sovit halva dagen idag, det lockar inte kan jag säga :(

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha