Ankan1
Ny medlem
- Gick med
- 14 Jul 2011
- Hoj
- Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Säger som Kungen när de kom på honom med brallorna nere hos horan ... då vänder vi blad och går vidare ... LOL ...
Det har blivit kommersiellt mainstream av SH. Många profiler har därmed försvunnit.
SH var för ett typ "fikarum" där det var högre i tak, snackades, hetsades o det fanns mer humor. Kommer en ny Xjelltråd skapas t ex...nä tror inte det.
Idag har mycket av det dött ut och därmed kommer forumet inte att utvecklas vilket den här tråden är bara en av många reaktioner på det där fenomenet.
Samma fenomen i alla forum, ju fler medlemmar desto mer styrning krävs.
Alla är inte här för att diskutera seriöst...eller snarare, vissa är seriösa under ett namn men inte ett annat.
Funkar när det är litet, blir cirkus när det är stort.
Tycker modereringen är på en lagom nivå.
Fast det här forumet blir ju bara mindre och mindre?
Jag tycker antalet medlemmar online varit mer eller mindre oförändrat dom åren jag varit på Sporthoj.
Samma fenomen i alla forum, ju fler medlemmar desto mer styrning krävs.
Alla är inte här för att diskutera seriöst...eller snarare, vissa är seriösa under ett namn men inte ett annat.
Funkar när det är litet, blir cirkus när det är stort.
Tycker modereringen är på en lagom nivå.
Finns rätt många fall av polisanmälningar jag fått hantera för att trådar spårat ur och folk kallar en dittan o dattan och ja allt mellan himmel o jord.
Jag tror att problemet i grund och botten är att någon eller några på sporthoj.com vill att denna sida skall bli seriösare. Man sänker nivån på när moderering ska ske, tar in fler moderatorer och delar ut banningar här och var. Problemet med seriösa forum är att de kommer att tappa besökare och blir inaktivare. Man märker för varje dag som går att sporthoj.com blir inaktivare vad det gäller antal trådar som skapas samt att de äldre lustiga trådarnas stil försvinner alltmer. Sporthoj.coms moderering börjar likna zatzys och det är inget att eftersträva.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|