Detta kom till mig...

Borkas

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
S2R
Vilken sida beställde du från?

Har du url till några bra amerikanska sidor med mycket tillbehör?

Stephen skrev:
Även jag har beställt och fått hem min Power commander från staterna.. Känns som att shoppa på rea.. Mycket roligare att beställa från staterna å utbudet är mycket större och det är bra mycket billigare... :banana

Man får så mycket mer för samma pengar... Men det kan ju få motsatt effekt också.... MAn köper en himla massa mer än man tänkt sig... Helsystem, harris fotpinnesats, specialspeglar, Gregg's blinkers, m.m.. Blev en himla massa jag köpte på mig men det var det värt.. Nu har man ju en speciell hoj iaf....

JAg ska också köra min i bänk och ställa in allt i vår. Vet inte riktigt hur man kan göra detta själv och det känns tryggare att MC-varuhuset här i Stockholm får fixa det.. Pålitliga och schyssta...
Du får väl komma över till Svea Rike i sommar så kan vi glida lite....

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Stephen skrev:
Jag måste ju komma över 150 på bakan nu.. Hade 146,5 med slipon så jag ska bara över 150.. Jag tror bestämt jag mötte dig på Lunda i somras... Om jag inte minns fel var du en jävel på att slanga(iofs är ju alla det jämfört med mig :brinnerup ). JAg måste ju bli bättre på detta i sommar-...

Men men.. ska inte spamma alltför mycket.... :D

150 på slangen låter trevligt! Jag siktar på 140.... men då är det en Blade också :(
Jo jag tror att jag mötte dig på Lunda också men det var knappast jag som var en jävel på slangen... Åkte mest omkring på 1:an och harvade därute.
Lyckades med 2:an först på slutet av säsongen men växlingarna sitter inte där än, tyvärr :huvet
I år blir det seriös satsning på bakhjulsåkat :banana

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Köpte en ny PCII från en annons här på forumet för nån vecka sen. 2500kr för en ny. Tänkte bänka min på Schneiders. De verkar vara erfarna. PCII, en kugg mindre fram och ny fjädring fram och bak fixat under vintern. Hörru Pohlman fixa lite töväder pronto!! :fatta!

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
K-Man skrev:
Köpte en ny PCII från en annons här på forumet för nån vecka sen. 2500kr för en ny. Tänkte bänka min på Schneiders. De verkar vara erfarna. PCII, en kugg mindre fram och ny fjädring fram och bak fixat under vintern. Hörru Pohlman fixa lite töväder pronto!! :fatta!

Min va billigare å lika ny... :7peta :D

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...