sportarn skrev:Nu är han uppe på första plats igen 4.2. Han har fått några 5r av mig. Kollade för en halv timme sen och det har röstats över 1000 ggr på den halvtimmen.
burner skrev:Vinnaren vinner ett första pris. Första priset består av 50.000 kr kontant. Discovery producerar dessutom ett program baseret på vinnarförslaget. Programmet kommer att vara en kortfilm på 2-10 minuter och produktionen startar i början av 2006 för att sedan visas på Discovery Channel i Sverige.
burner skrev:2-10 min ???
Vad är det för mini-mini-mini kortfilm ?
1 timme skulle vara mer rimligt, som det andra programmen är på discovery channel.
Fläsk?Zee skrev:Har ni sett att Matti Tespa lagt upp en liknande idé som Niklas Ek?
jP skrev:Jag slängde ihop ett script som upprepade gånger röstar femmor nu, det finns att hämta hem på http://www.bikeproject.com/temp/mydiscovery.zip
Tanka hem, packa upp, och dubbelklicka/kör sedan hit.bat. Den röstar fem tills ni avbryter den...
burner skrev:Opps, nu har det hänt något.
Niklas nere på 3.1 och antal röster 4071....
Ser ut att bli kemi på tv trots allt
Nickl@s skrev:Det verkar vara kört för min del
verkar som det blir att titta på kemi
// Nicklas
cleaner skrev:Märkligt att ett omdöme på 4.2 kan sjunka till 3.2 och 4.1 till 2.9 på ett par 100 röster bara ?
Och hur kan kemikillen ha 4.2 på 7700 röster ?
Iofs. Script:
Begin, request new ip, vote 5 on kemi, return to begin.
Hur kan så många röster ha försvunnit? Var ju över 13000 som hade röstat.burner skrev:Opps, nu har det hänt något.
Niklas nere på 3.1 och antal röster 4071....
Ser ut att bli kemi på tv trots allt
sportarn skrev:Hur kan så många röster ha försvunnit? Var ju över 13000 som hade röstat.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|