R1 racer skrev:Detta måste då vara en riktig Ghostrider eller så är det Ghostrider i andra person he he he.
http://www2.blocket.se/view/1956328.htm?l=0&c=1&city=0
Haha, där har vi något att träna på i sommar R1_racer
R1 racer skrev:Detta måste då vara en riktig Ghostrider eller så är det Ghostrider i andra person he he he.
http://www2.blocket.se/view/1956328.htm?l=0&c=1&city=0
NoicE skrev:han var nog så ful så han inte fastnade på kortet![]()
Erfarenhet eller?NoicE skrev:han var nog så ful så han inte fastnade på kortet![]()
Nu var jag väl snäll o gjorde lite smyg reklam för din hoj hi hi.Hoppas du blir av med den,skulle själv vilja ha en KTM Duke eller KTM LC4 eller vad där nu mer finns men det får bli med tiden när man lappat igen hålet i plånboken he he.Fredde skrev:Vad taskig du är, så jäkla ful är jag inte![]()
R1 racer skrev:Nu var jag väl snäll o gjorde lite smyg reklam för din hoj hi hi.Hoppas du blir av med den,skulle själv vilja ha en KTM Duke eller KTM LC4 eller vad där nu mer finns men det får bli med tiden när man lappat igen hålet i plånboken he he.
Ha det gott!
Mvh R1 racer
Men, det du säger är alltså att den är fejkBiifer skrev:Om man tittar så syns det att detta är en redigerad bild!
Fredde skrev:Vad taskig du är, så jäkla ful är jag inte![]()
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!