http://maps.google.se/maps/empw?url...pn=10.71013,8.800049&output=embed&hl=sv&gl=se
Lång länk - Men börja i Sverige, köra via danmark till tyskland.
Övernatta i tysklank
köra till Schweiz via tyskland
bo hos släkt och vänner i cirkus 1 vecka i Schweiz.
köra till Italien via Schweiz.
Övernatta i Italien.
Köra till Wien i Östterike
Övernatta i Österrike
Köra till Rostock och ta färjan hem.
Planerar väl att göra detta under typ 2 veckor, då jag vill sight seea mycket och köra lite små vägar i varje land. Att bara köra motorväg känns inte så lockande.
Tänker knappast ha med mig mycket, men en tankväska med diverse saker och två sidorväskor samt en ryggsäck!
What ya say?
Tillägg: Då jag bor i Skåne hade jag även tänkt köra hela vägen upp till Sveriges norra gräns. Men då det kommer vara mycket kallare där uppe gör jag det när det är högsommar typ mitten av Augusti och kör denna resan som går söderut på våren maj/början av juni =)
Vad ska jag tänka på? Hur ska jag förbereda mig?
MC:n ska givetvis servas och nya däck ska på innan det bär av.
Lång länk - Men börja i Sverige, köra via danmark till tyskland.
Övernatta i tysklank
köra till Schweiz via tyskland
bo hos släkt och vänner i cirkus 1 vecka i Schweiz.
köra till Italien via Schweiz.
Övernatta i Italien.
Köra till Wien i Östterike
Övernatta i Österrike
Köra till Rostock och ta färjan hem.
Planerar väl att göra detta under typ 2 veckor, då jag vill sight seea mycket och köra lite små vägar i varje land. Att bara köra motorväg känns inte så lockande.
Tänker knappast ha med mig mycket, men en tankväska med diverse saker och två sidorväskor samt en ryggsäck!
What ya say?
Tillägg: Då jag bor i Skåne hade jag även tänkt köra hela vägen upp till Sveriges norra gräns. Men då det kommer vara mycket kallare där uppe gör jag det när det är högsommar typ mitten av Augusti och kör denna resan som går söderut på våren maj/början av juni =)
Vad ska jag tänka på? Hur ska jag förbereda mig?
MC:n ska givetvis servas och nya däck ska på innan det bär av.
Last edited: