Detta var fan det värsta jag läst!!

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Seventy7 skrev:
Polisens agerande under kravallerna är nog bland det pinsammaste de åstadkommit under hela polisens historoa.

Jepp. Och det är en ganska stor bravad om man tänker på allt dom lyckas med.

Diversion

Guest
Mavve skrev:
Det finns en naturlig späär i en människas huvud som säger att man inte dödar en annan människa. man känner den iom att man hela tiden själv vill leva - även om man inte vill det ibland.

Har man inte den spärren är man sjuk och det finns vård att få så man får tillbaka(för den har fan varit där nån gång) spärren.

Nä där håller jag inte med. Det finns människor som aldrig haft den spärren. Dock kan orsaken till detta givetvis variera.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Mattias skrev:
Blir man med barn i så unga år är man inte normal, fattar man inte att man är med barn är man inte normal, föder man barn när man trodde att man var kissnödig är man inte normal.

Varför skulle hon plötsligt göra något normalt när hon fött ett barn på muggen på en fest?

Nja, det är ganske dumt att skaffa en unge om man är så liten, fast hur trist vore det inte att vara 16åring och inte ha sex?

Fast jag hade faktiskt en kompis som fick veta att hon var gravid efter den normala gränsen för abort, hon fick också missfall när hon var på toa. Hon var 17 då tror jag. Inte direkt samma sak som att "föda barn" men ändå...
Och ja, hon var/är ganska "normal" :rolleyes:

Last edited:

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Laverda o några till
bra skrivet

personligen tycker jag att dom kunde satt in anti terrorist styrkan med skarpa skott bara för att få reclaim fjantarna att fatta att man inte gör som dom gjorde,,,fast hälften var väl så påtända att dom inte kunde annat än kasta saker,,,,,,är fullt medveten om att det komm massor av "demonstranter" från 2:a länder bara för att ställa till kaos,,,,,,,,
i deras hemländer så slås dom ner hårt och rättvist,,,,det var väl därför dom for hit där det daltas som fan med sådana som dom.

Men fastnar du i en trafik kontroll och har kört 40+ då jävlar,,,,, då är det adjöss med körkort eventuellt jobb etc,,, då ska man straffas så det sjunger om det.
konstigt att trafikbrott kan vara allvarligare äm mord ibland ??????

Ang, det lilla dödsmisshandlade barnet jag skrev om så medföljde det en protestlista mot våra lama rättssamhälle,,,ang att mannen i fråga hade nyss blivit frisläppt för liknande brott tidigare,,,,,, valde att inte ta med den,, men om någon vill så kan jag bifoga den.

den vänder sig till våra politiker som beslutar om straffskalan för brott som barnmisshandel och dyligt.

Tack för ordet.

pansarvagnen skrev:
Men grejen är ju att vad trodde idioterna skulle hända om dom träffa nån i huvudet med en gatsten?! Dom försökte ju kasta dom i huvudet på poliserna, någonting som absolut kan döda en direkt, alltså borde dom åkt i för mordförsök!!!

Har all förstålse för polisen som sköt killen som kastade stenen!

Det finns inget värre som såna där "reclaim the streets-fjantar" som springer runt maskerade och har sönder grejer på stan för att demonstrera mot tex Eu...
Fega as som inte skulle våga säga ett knyst om dom stod själva!
Fanskapen förstör ju för miljoner, som DU och jag får betala med våran skatt...

Ser gärna att svenska polisen börjar använda vattenkanoner och tårgas, sen får dom iof gärna prygla upp svinen som ställer till det lite mer!
Det finns ju faktiskt motståndsgrupper som försökte få fam sitt budskap på ett fredligt sätt i göteborg, men det satte ju pantskallarna stopp för...

Det är min åsikt och den står jag fast vid

Aja, tråden handlade ju om flickan...
Hoppas hon får den vård hon behöver och att hon förstår vad hon gjort...

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Ganska konstig vänding på diskussionen. Artikeln handlar om en 16-åring som dödat sitt barn och ni diskuterar kravallerna i GBG? På vilket sätt hänger dessa två händelser ihop egentligen?

Angående historien med 16-åringen så är det bara tragiskt, för alla inblandade. Hon lär ju ha drabbats av någon form av akut psykos vid födseln och handlade antagligen under enorm stress och förvirring. Oavsett vilket straff hon får i rätten så är nog faktumet att hon har dödat sitt eget barn det tyngsta straffet. Det är nog inte något som är lätt att leva med.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
soppatorsken skrev:
Nja, det är ganske dumt att skaffa en unge om man är så liten, fast hur trist vore det inte att vara 16åring och inte ha sex?

Fast jag hade faktiskt en kompis som fick veta att hon var gravid efter den normala gränsen för abort, hon fick också missfall när hon var på toa. Hon var 17 då tror jag. Inte direkt samma sak som att "föda barn" men ändå...
Och ja, hon var/är ganska "normal" :rolleyes:

De flesta tonårstjejerna blir INTE med barn, därför måste det anses som det "normala". Blir man med barn i tonåren beror det nog mer på taskig koll än på otur. Hur man förhindrar graviditet borde inte vara nån hemlighet för en tonåring.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Mattias skrev:
Hur man förhindrar graviditet borde inte vara nån hemlighet för en tonåring.

Så du menar att det finns ett sätt att undvika?????? :skrämd
Jag som trodde att amn bara kunde göra det när man skulle avla :brinnerup

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Mavve skrev:
Så du menar att det finns ett sätt att undvika?????? :skrämd
Jag som trodde att amn bara kunde göra det när man skulle avla :brinnerup

För din del har gud sett till att du inte kommer i närheten av avel. Gud, eller Darwin.

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
Tragiskt!

Hade hon tagit d i mun hade hon sluppit detta. Va tydligen inte mogen för dehela.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning