P@trik skrev:2429446Haft en xr-1000 ett par säsonger nu och är riktigt nöjd med den, skön och sitter bra.
Är väl egentligen inte svårare än så att köpa hjälm ser den schysst ut och sitter bra, köp..
jobbar som mc-bud och kör ca 25-30mil om dan(mån-fre)har den hjälmen tycker den är riktigt bra för att vara i den prisklassen tycker du att den sitter bra köp den!!Böjne skrev:2429427Jag behöver en ny hjälm. Har kollat på Shoei XR-1000 (Diabolic), och X-Spirit, och fastnat lite på XR-1000. Vore kul att höra vilka erfarenheter det finns kring dessa två innan jag bestämmer mej.
/B
Böjne skrev:2429427Jag behöver en ny hjälm. Har kollat på Shoei XR-1000 (Diabolic), och X-Spirit, och fastnat lite på XR-1000. Vore kul att höra vilka erfarenheter det finns kring dessa två innan jag bestämmer mej.
/B
P@trik skrev:2430118Nej det finns lixom ingen anledning att lägga ut flera tusen extra för en X-Spirit om man inte absolut vill ha en sådan.
Många som skriver om "whisper kit" vad innefattar det ?
Själv kör jag alltid med öronproppar, blir det "brusfritt" med det här kittet ?
Kungen skrev:2430549Whisperkit har de på biltema med.
kolla under "öronproppar".
![]()
enchanter skrev:2430557Kanske är bekvämare att ha ett whisperkit än nått man man måste trycka in i öronen ?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |