PutteLiten
Twins have more fun
J*vla vad nära jag var att vurpa i dag.
Efter en underbar 20mila tur med Helsingborg grabbarna skulle jag och Otee bara avsluta med att köra hem via stan.
Vi glider lungt och stilla (ca 40km/h) svänger in på Landskornavägen vid HD, och VUPPS så försvinner baken på min hoj!!!
Och jag körde med bara en hand för det kliade så otroligt på näsan att jag var tvungen att klia.
(Brände snoken rätt ordentligt på Knutstorp... )
HUR j*vla spännande var nu det att få motardsladd med en hand???
Nu har jag ju skrapmärken på FELSIDA på stöveln oxå(insidan)...
Får väll betrakta mig som lyckosam som inte trillade på dieselfläcken.
Tur att tillbud inte alltid kostar en massa pengar.
Kan tillägga att jag hämtade ut Bullen 4 timmar tidigare efter en månad på verkstad...
PS: det kan ha varit olja oxå, jag kunde inte stanna för att titta pga all trafik... DS.
Efter en underbar 20mila tur med Helsingborg grabbarna skulle jag och Otee bara avsluta med att köra hem via stan.
Vi glider lungt och stilla (ca 40km/h) svänger in på Landskornavägen vid HD, och VUPPS så försvinner baken på min hoj!!!
Och jag körde med bara en hand för det kliade så otroligt på näsan att jag var tvungen att klia.
(Brände snoken rätt ordentligt på Knutstorp... )
HUR j*vla spännande var nu det att få motardsladd med en hand???
Nu har jag ju skrapmärken på FELSIDA på stöveln oxå(insidan)...
Får väll betrakta mig som lyckosam som inte trillade på dieselfläcken.
Tur att tillbud inte alltid kostar en massa pengar.
Kan tillägga att jag hämtade ut Bullen 4 timmar tidigare efter en månad på verkstad...
PS: det kan ha varit olja oxå, jag kunde inte stanna för att titta pga all trafik... DS.