Dildo vs lösmus??

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Eftersom man är i branchen så får man ju dagligen se det mesta och många grabbar som köper lösmus skäms så det står härliga till medans tjejerna stolt slänger upp högvis med dildos på disken :3freak.

Säg att du är på en förfest och det kommer fram att nån tjej där har en dildo hemma. Grabbarna reagerar knappt (blir möjligtvis lite kåta) och resten av tjejerna blir nyfikna om dom nu inte redan har en egen dildo vill säga :tuttar.

Skulle det komma fram att en av killarna har en lösmus hemma så skulle det bli ett jävla liv och han skulle antagligen inte få till det med nån av tjejerna på festen eftersom han numera är rankad som pervers galning :hihi.

Är det bara jag som har den här uppfattnignen eller känner ni igen situationen?

Så nu till ämnet och frågan vi kan diskutera:

Varför är det ok att tjejer använder sexleksaker men inte killar? I slutändan så är ju produkterna ganska lika med tanke på att det går ut på att tillfredsställa sig själv med en leksak :banana.

För att slippa besvara frågan och för att stilla någons nyfikenhet så kan jag meddela att jag personligen inte har någon lösmus, trots den goda tillgången på jobbet :).

Seså, spekulera och kom med tankar och förslag till varför det är så tabu för killar, men inte för tjejer att använda sexleksaker!!

Mycket bra fråga.

Räcker Lena Handén till killarna, men inte till tjejerna?

Pinky skrev:
2343256..eftersom han numera är rankad som pervers galning :hihi.

Är det bara jag som har den här uppfattnignen eller känner ni igen situationen?

Seså, spekulera och kom med tankar och förslag till varför det är så tabu för killar, men inte för tjejer att använda sexleksaker!!

Min enda reaktion vore att jag skulle tycka lösmuskillen är en lurad stackare som borde lägga pengarna på något bättre. Så länge man har en högerhand finns väl ingen anledning att lägga stålar på nån djefla plastmutta?!:va
Inte för att jag ser något "perverst" i sexleksaker utan helt enkelt av den anledningen att Fröken Höger känner man rätt bra och som kille är ju behovet av mackapärer inte lika stort som för tjejer som är lite annorlunda skapta rent anatomiskt..

Aleksander skrev:
2343266 Vart jobbar du?

Får man rabatt om man är medlem på SH eller? :rolleyes:

Det har vart på tapeten tidigare men men. Sex in the City på
Andra Långgatan 13. Självklart får du rabatt som SH medlem :tummenupp.

korvgubbe skrev:
2343275 Min enda reaktion vore att jag skulle tycka lösmuskillen är en lurad stackare som borde lägga pengarna på något bättre. Så länge man har en högerhand finns väl ingen anledning att lägga stålar på nån djefla plastmutta?!:va

Vi snackar inte plast här. Kvaliten på grejerna till killarna håller även dom hög kvalité. Silikon eller ett material som kallas Loveclone vad det nu är. Mjukt och fast är det iaf :hihi.

Last edited:
Paradoxy skrev:
2343268

Räcker Lena Handén till killarna

Ja.. för vi killar är ju inget mer än ett stort kännselspröt.. Tjejer är ju inte lika "lyckligt" lottade. Det finns ju en anledning till att det är vanligare att killar kommer för snabbt än att tjejer gör det..

Oddjob skrev:
2343292 Var är pollen?! :va

:rolleyes: :rofl

Får inte riktigt ut det jag vill av en poll i detta ämnet. Tror många tycker olika och behöver således lite utrymme att beskriva hur han/hon tänker :).

Nu drar jag till jobbet iaf, ni grabbar som har blivit sugna är välkomna förbi. Jag finns där till kl 22 :hihi.

Pinky skrev:
2343277
Vi snackar inte plast här. Kvaliten på grejerna till killarna håller även dom hög kvalité.

Jag tror dig.. De är säken toppenprodukter men de känns ändå lika ondödiga för mig så länge jag inte är förlamad i armarna och har minst en fungerande hand.

För många tjejer är det ju mer eller mindre nädvändigt att "få hjälp på traven"... Däremot har jag aldrig hört talas om en kille som inte kan komma "för egen hand".

för att en tjej ska komma är det ett jävla sjå (iaf när det är jag som sitter vid spakarna :3freak ) .. en kille kommer ju tillomed i sömnen.. kanske förklarar leksaksåtgången?

den dagen man känner att det bara inte går för egen maskin kanske.. vad vet jag, aldrig ens tänkt på sexleksaker innan faktiskt?..

Vänta nu.

Om ni kliar er i örat med lillfingret. Var är det skönast? Fingret eller örat? Örat så klart.
Fattar ni!

Att killar kommer fort beror väl på att vår ända uppgift är att sprida våra gener. Det är tjejerna som står för urvalet av de bästa generna.

sven666 skrev:
2343342 för att en tjej ska komma är det ett jävla sjå (iaf när det är jag som sitter vid spakarna
Nja.. handlar oftast om tyvärr många tjejer inte känner sin kropp utan och innan och att dom inte vågar säga/visa hur dom vill ha det.

Matulda skrev:
2343352 Nja.. handlar oftast om tyvärr många tjejer inte känner sin kropp utan och innan och att dom inte vågar säga/visa hur dom vill ha det.

det gör det säkert, men är det inte lite därför tjejer köper dildos? dom känner sig otilfredsställda och går och köper en stor gummiklubba i tron att den är lösningen på alla problem?

sven666 skrev:
2343391 det gör det säkert, men är det inte lite därför tjejer köper dildos? dom känner sig otilfredsställda och går och köper en stor gummiklubba i tron att den är lösningen på alla problem?
Nää.. eller rättare sagt.. om dom tror det är lösningen så är dom ute på fel väg...Köpa en för att testa/stilla sin nyfikenhet och lära känna sin kropp..eller om man solar singel och kanske inte är för one night stand/fyllesex så är det ett omväxlande alternativ till sina fingrar.... sen kan det vara en najs upphetsande sak att göra när man är 2 .. eller använda enkom en vibrator..

Jag hade gärna prövat nån sorts sexleksak när jag nyligen hade båda armarna i gips efter en mc-olycka. 7 veckor utan någon som helst stimulans kan inte vara nyttigt...

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick