KalleNorton skrev:2343453fy fan
Du borde ha semestrat i Danmark under tiden du var gipsad, där får patienter sexhjälp.![]()
Ähh va då??
En riktig polare ställer upp i vått o torrt... sen finns ju alltid morsan..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KalleNorton skrev:2343453fy fan
Du borde ha semestrat i Danmark under tiden du var gipsad, där får patienter sexhjälp.![]()
Gustav1 skrev:2344515Är det många killar som köper lösdildos då?
Sundance Kid skrev:2344527Jodå, det är en del killar som köper dildos till sina flickvänner, tex om dom ska resa bort så köper dom något som damen i fråga kan roa sig med medans han är borta.
Sen är det också en del par som är inne å shoppar tillsammans...
/Sundance, jobbar på samma ställe....(som pink alltså)![]()
UrbanTiger skrev:
Pinky skrev:2344494Jag köper ändå ditt resonemang där korvgubbe att många tjejer "behöver" en dildo eller liknande för att över huvudtaget få sig en orgasm.
Gustav1 skrev:2344638Ah jo, men som köper till sig själva, asså?
Dropdead skrev:som faktiskt inte ens äger en enda sexleksak...
Sundance Kid skrev:w00t?? det där får ju lösas... kom in å presentera dig imorgon så ska jag visa dig lite sjysta kärlekspinnar!![]()
UrbanTiger skrev:
Dropdead skrev:2344739höhö. sure! Jag är dock på semester för tillfället och befinner mig inte på hemorten riktigt ännu, men nån gång kikar jag gärna förbi. Lite rabatterade priser på bra grejer är ju aldrig fel.![]()
Catway skrev:2344788Tror det största problem är att kill leksaker är oändlit dyra!
Jämför tex. en hyffsad dildo med en hyffsad lösmus! 300 / 3000 ?
Blev jävlig sugen på att prova en lösmus nu alltså![]()
![]()
Vad kan en hyffsad tänkas kosta? Få se på lite reklam nu![]()
Catway skrev:2344830Låter ballt. misstänker dock att sh rabbaten inte hjälper så mycket?
Pinky skrev:Jag tror ju dock tyvärr att det är som så att dom flesta killar som använder sig av en lösmus väldigt sällan får prova på den riktiga varan. Träffar en del folk på jobbet som jag kan garantera inte har någon partneroch tycker därför det är helt befogat för killar att använda sexleksaker.
Tyvärr träffar man folk som anser att dessa personer bara är äckliga som använder en äcklig lösmus, är det verkligen rättvist bara för att killen i fråga kan dra en vanlig handtralla men väljer en leksak för att han saknar känslan från den riktiga varan?
General E skrev:2345589Visst har det en äckel-stämpel men e ju egentligen väldigt tråkigt, det är ju inte så att dom frivilligt väljer att vara utan partner. Även om det naturligtvis finns undantag...
HanneZ skrev:2345610Fördelen med ensam-sex är att man kan själv kan styra över kletighetsfaktorn.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |