Dildo vs lösmus??

KalleNorton skrev:
2343453 fy fan

Du borde ha semestrat i Danmark under tiden du var gipsad, där får patienter sexhjälp. :brynad

Ähh va då??

En riktig polare ställer upp i vått o torrt... sen finns ju alltid morsan..

:1pajas

Gustav1 skrev:
2344515 Är det många killar som köper lösdildos då?

Jodå, det är en del killar som köper dildos till sina flickvänner, tex om dom ska resa bort så köper dom något som damen i fråga kan roa sig med medans han är borta.
Sen är det också en del par som är inne å shoppar tillsammans...

/Sundance, jobbar på samma ställe....(som pink alltså) :yoparty

Sundance Kid skrev:
2344527 Jodå, det är en del killar som köper dildos till sina flickvänner, tex om dom ska resa bort så köper dom något som damen i fråga kan roa sig med medans han är borta.
Sen är det också en del par som är inne å shoppar tillsammans...

/Sundance, jobbar på samma ställe....(som pink alltså) :yoparty

Ah jo, men som köper till sig själva, asså?

Pinky skrev:
2344494 Jag köper ändå ditt resonemang där korvgubbe att många tjejer "behöver" en dildo eller liknande för att över huvudtaget få sig en orgasm.

...i parrelationer kan det nog även vara så kanske att tjejen har LÄTT att få orgasmer och inte är "slutkörd" när killen väl kommit och därför kan man använda dildon för att tjejen ifråga ska känna sig helt tillfredsställd också? :rolleyes:

Jag sätter mig lite emot det här med kvinnliga orgasmer och att det ska vara så jävla svårt. Det är inte alls svårt. Det är plättlätt. :tungan

I enskilda fall så tycker inte jag att män som köper lösmusar är snuskiga eller äckliga, jag är inte kille och kan inte avgöra om det känns bättre att ha en lösmus än att dra en handtralla. Men i mina ögon är det precis lika normalt om en kille köper sexverktyg för eget behov som att en tjej gör det. :)

/Dropdead, som faktiskt inte ens äger en enda sexleksak...

Gustav1 skrev:
2344638 Ah jo, men som köper till sig själva, asså?

ja du, det vet jag faktiskt inte, men vissa gubbar minstänker man ju lite extra, tex dom som:

- Kan man få den inslagen, det är en present?! (eller hur! :D)
- Det är såhär, jag ska köpa en grej till en kompis, vad är bra? (eller hur! :D)
- Min polare bad mig köpa en sånhär till honom... (seriöst, inte fan ber man en polare gå å köpa en vacumpump till sig?! eller)

sen är det ju dom som e öppet ghay ocskå, riktigt bra kunder förövrigt, dom vill ju klämma å känna å fråga en massa... riktigt kul! jag gillar bögar... ( den där kommer jag få äta upp... Jag e straight cheyer, jag lovar...)

Dropdead skrev:
som faktiskt inte ens äger en enda sexleksak...

w00t?? det där får ju lösas... kom in å presentera dig imorgon så ska jag visa dig lite sjysta kärlekspinnar! :banana

Sundance Kid skrev:
w00t?? det där får ju lösas... kom in å presentera dig imorgon så ska jag visa dig lite sjysta kärlekspinnar! :banana

höhö. sure! Jag är dock på semester för tillfället och befinner mig inte på hemorten riktigt ännu, men nån gång kikar jag gärna förbi. Lite rabatterade priser på bra grejer är ju aldrig fel. ;)

Dropdead skrev:
2344739 höhö. sure! Jag är dock på semester för tillfället och befinner mig inte på hemorten riktigt ännu, men nån gång kikar jag gärna förbi. Lite rabatterade priser på bra grejer är ju aldrig fel. ;)

självklart, alla på SH har ju rabatt... :tummenupp hojbröder och systrar ska ju hålla ihop!
fast jag har ju ingen hoj just nu så jag kanske inte räknas... :3freak

Tror det största problem är att kill leksaker är oändlit dyra!
Jämför tex. en hyffsad dildo med en hyffsad lösmus! 300 / 3000 ?

Blev jävlig sugen på att prova en lösmus nu alltså :hihi :D
Vad kan en hyffsad tänkas kosta? Få se på lite reklam nu :tummenupp

Catway skrev:
2344788 Tror det största problem är att kill leksaker är oändlit dyra!
Jämför tex. en hyffsad dildo med en hyffsad lösmus! 300 / 3000 ?

Blev jävlig sugen på att prova en lösmus nu alltså :hihi :D
Vad kan en hyffsad tänkas kosta? Få se på lite reklam nu :tummenupp

Skulle snarare vilja säga att du får en riktigt schysst dildo (rabbit) med lcd display och 72 olika program för dryga 600:-. Visst finns det lösmöss som kostar 2000+ men du får en i loveclone material och vibrator för 500+ ;).

www.sexinthecity.se klicka på "leksaker för honom" ----> "Onani".

Lycka till, jag fixar självklart SH rabatt och lovar att inte säga till någon vad du köper :tummenupp.

EDIT: Glöm inte glidmedlet annars kommer du får problem :hihi.

Last edited:
Catway skrev:
2344830 :D Låter ballt. misstänker dock att sh rabbaten inte hjälper så mycket?

Eftersom kollegan (chefen) även sitter här på SH så kan jag inte ge några exakt uppgifter men du kommer tycka jag är generös iaf, skicka PM för mer info :banana.

Pinky skrev:
Jag tror ju dock tyvärr att det är som så att dom flesta killar som använder sig av en lösmus väldigt sällan får prova på den riktiga varan. Träffar en del folk på jobbet som jag kan garantera inte har någon partner :( och tycker därför det är helt befogat för killar att använda sexleksaker.

Tyvärr träffar man folk som anser att dessa personer bara är äckliga som använder en äcklig lösmus, är det verkligen rättvist bara för att killen i fråga kan dra en vanlig handtralla men väljer en leksak för att han saknar känslan från den riktiga varan?

Visst har det en äckel-stämpel men e ju egentligen väldigt tråkigt, det är ju inte så att dom frivilligt väljer att vara utan partner. Även om det naturligtvis finns undantag.

I parrelationer: Att det är såpass vanligt att cheyer har dildos har nog nått att göra med att dom kan komma flera gånger, den konkurerar inte med killen. Men en kille kommer ju inte alls lika många gånger så plastfettan blir en konkurent till cheyen.

General E skrev:
2345589 Visst har det en äckel-stämpel men e ju egentligen väldigt tråkigt, det är ju inte så att dom frivilligt väljer att vara utan partner. Även om det naturligtvis finns undantag...

Sen är det väl samma tankesätt där som med skillnad i "äckelfaktor" när det gäller homosexualitet hos kvinnor vs. män.

Lebbar = "Mumma, rätt coolt, man kanske kan få vara med på ett hörn"

Bögar = "Fifan, två snubbar som packar bajs!"

Dildo = "Den här bruttan gillar sex, man kanske får vara med på ett hörn!"

Plastfitta = "Vilken patetisk ensam lirare! han är säkert en sån där perversing som blottar sig vid dagis å sånt oxå!"

Träffa en skön lirare från värmland under semestern. Han gled runt med en skokartong och frågade om han fick bjuda på lite fetta. I skokartongen hade han nämligen en liten kvinnostjärt i plast som han bjöd ut helt gratis, Ingen ville dock ha någon fetta men kul var det.

HanneZ skrev:
2345610 Fördelen med ensam-sex är att man kan själv kan styra över kletighetsfaktorn.

Fy fan! :zpy
Fick upp en plötsligt upp en bild på HanneZ i sina galonlakan med verktygslådan på nattduksbordet i full färd med att tömma en behållare med:
gwdj1315-02-a.jpg

a6230.jpg

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S