Din bästa bok?

Hardrock Ragge

Lifetaker and heartbreaker
Gick med
27 May 2005
Ligger Göteborg i Västra Götaland? I Gbg bor jag i
Hoj
Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
Alkemisten och Tärningsspelaren!

Att läsa båda dem tätt inpå varandra ger en perspektiv som heter duga på livet!

Vingklippt ängel var läsvärd, slår Pojken som kallades Det om man vill lära sig nått om människor i vår tid.

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
zx10r -08
En ryslig historia - Tom Sharp

en helt underbart rolig bok. men ej bra för dem med svagt hjärta vill jag lova :)

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Läste att några här hade läst Att älska som en porrstjärna (boken om Jenna). Har läst den också, riktigt bra bitvis men lite trist i mitten.

The Dirt däremot! SJUKT bra bok! Har inga brister, bra läsning från första till sista sidan! GRYMT!

Håller nu på med Nattens Barn... Verkar vara lite som Jennaboken. De har inte helvt ett tillräckligt spännande liv för att skriva en hel bok om helt enkelt...

Kan annars rekommendera Folk och rövare i kamomilla stad...

- Johan

Dark_Messenger

Guest
Tog mig igenom "skräddaren i panama" igår. Skräp tyckte jag. Undvik.

Bitvis skriven på ett obegripligt språk och förvirrande handling. Sista halvan av boken tvingade jag mig igenom. Slutar i misär o elände dvs inte som i filmen.

Ne nu ska jag läsa en kioskdeckare istället.
:tomten

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Favoritförfattare:
#1 Douglas Adams.
#2 Charles Bukowski
#3 Sture Lindström
#4 Donald E Westlake

Last edited:

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
jag älskar alla böcker av marian Keyes, dom skulle ni killar läsa för att förstå er på oss flickor.

Dark_Messenger

Guest
Kawakex skrev:
2515542 jag älskar alla böcker av marian Keyes, dom skulle ni killar läsa för att förstå er på oss flickor.
Utveckla så slipper jag läsa. :hoppa

Mcbrud

Guest
Kawakex skrev:
2515542 jag älskar alla böcker av marian Keyes, dom skulle ni killar läsa för att förstå er på oss flickor.

hennes första böcker är väldigt bra, men de senare blir bara kaka på kaka. De handlar alla om ungefär samma saker och hon skriver på exakt samma sätt. Dock säger jag inte att hon ej är grym, bara att man kan tröttna rätt fort.

de allra bästa böckerna jag läst är Boken "Gömda" av Liza Marklund och uppföljaren " Asyl". man sitter på helspänn hela tiden och måste ta pauser ibland då man blir så arg att man bara vill kasta något i väggen. Sjukt bra böcker!!!

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Dark_Messenger skrev:
2515564 Utveckla så slipper jag läsa. :hoppa
har du sett sex and the city?

Mcbrud skrev:
2515972 hennes första böcker är väldigt bra, men de senare blir bara kaka på kaka. De handlar alla om ungefär samma saker och hon skriver på exakt samma sätt. Dock säger jag inte att hon ej är grym, bara att man kan tröttna rätt fort.

de allra bästa böckerna jag läst är Boken "Gömda" av Liza Marklund och uppföljaren " Asyl". man sitter på helspänn hela tiden och måste ta pauser ibland då man blir så arg att man bara vill kasta något i väggen. Sjukt bra böcker!!!
Ja dom är grymma har kommit ut en tredje nu mias hemlighet, Läs den.

Last edited:

Dark_Messenger

Guest
Kawakex skrev:
2516051 har du sett sex and the city?
Mjaa, ett 3/4:ars kanske. :)
Är det en reliabel källa för visdom om kvinnor? Handlar inte programmet om fyra vulgokvinnor som bara träffar män för sex typ? :lol

:backontop
Peter Benchleys böcker är också att rekommendera. Skrivit ödödliga klassiker som hajen och andra. Lättlästa men mycket välskrivna.

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Dark_Messenger skrev:
2516100 Mjaa, ett 3/4:ars kanske. :)
Är det en reliabel källa för visdom om kvinnor? Handlar inte programmet om fyra vulgokvinnor som bara träffar män för sex typ? :lol

:backontop
Peter Benchleys böcker är också att rekommendera. Skrivit ödödliga klassiker som hajen och andra. Lättlästa men mycket välskrivna.
Nej en är vulgo, en håller på sig , en är en karriärs kvinna och en är en vanlig, alltså 4 olika kvinnor. Dessa böcker handlar om kvinnor och deras relation till varandra och män, man skrattar högt särskilt när man känner igen sig lite, jag tror man som kille kan känna igen sig lite med, min förra brukade läsa högt för mej ur dom när jag var sjuk och tom han skrattade så han fick tårar. Mycket läsvärt.:)

Dark_Messenger

Guest
Kawakex skrev:
2516329 Nej en är vulgo, en håller på sig , en är en karriärs kvinna och en är en vanlig, alltså 4 olika kvinnor. Dessa böcker handlar om kvinnor och deras relation till varandra och män, man skrattar högt särskilt när man känner igen sig lite, jag tror man som kille kan känna igen sig lite med, min förra brukade läsa högt för mej ur dom när jag var sjuk och tom han skrattade så han fick tårar. Mycket läsvärt.:)
Ok. Visste ej att det fanns som bok. Föredrar böcker framför tv så då kanske man ska läsa lite då. Eller inte... :D

Får män läsa sånt eller blir man förklarad instant homo då :va

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...