KNAS skrev:Räknas dessa?![]()
J*kligt snygga!
KNAS skrev:Räknas dessa?![]()
J*kligt snygga!
Trodde inte mina ögon när jag såg att det faktiskt var Pär Utterström på wheelie-bilden! Att en så timid (trodde jag) förare kör på det här viset hade jag aldrig trott utan denna bild. Sanslöst kul för oss som vet vem Pär är. Rök-bilden i depån är kanon!Gustav O skrev:Den första är inte på mig men där skitfet! Bo Hedlund tog den på B-racet Sviestad, Pär Utterström och en TZ250 -95:a.
Claes tog en del fina och en på mig från Gelleråsen samt min favorit på 250cc väntande på att bli utsläppta på banan, SM Gelleråsen.![]()
Blir det bara på bana i år? eller kommer man att se dig någon onsdag oxå?Talpai skrev:Mitt bidrag Falken
Bilden på Pär är riktigt cool. Gillra solblänket i bakkutsen.Nyteknik skrev:Trodde inte mina ögon när jag såg att det faktiskt var Pär Utterström på wheelie-bilden! Att en så timid (trodde jag) förare kör på det här viset hade jag aldrig trott utan denna bild. Sanslöst kul för oss som vet vem Pär är. Rök-bilden i depån är kanon!
Verkligen cool bild. Den där Bo Hedlund är helt fantastisk på att fotografera, sällan ser man så fina bilder som hans, Claes Flodlunds bilder är också riktigt vassa. Jag var tvungen att skriva ut den och hänga upp den på väggen här på jobbet. Den bilden värmer i vintermörkret.Gustav O skrev:Bilden på Pär är riktigt cool.
Race me skrev:Blir det bara på bana i år? eller kommer man att se dig någon onsdag oxå?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |