Snake skrev:Har jobbat med min i vinter. Hade inte råd att lacka finlack så det blev en helt okej sprayburkslack som min kompis fixade. Sen har jag polerat fälgbanorna så länge som jag orkade.. Nytt "iridiumsilver" kåpglas, hotbodies undertail, nya kraschpuckar och ett nytt "fodral" åt acradämparen. Ska på med nya backspeglar från Aviacompositi också men det började regna så det får bli senare. Får bli en riktig provtur imorron om vädret är rätt.
Snake skrev:Har jobbat med min i vinter. Hade inte råd att lacka finlack så det blev en helt okej sprayburkslack som min kompis fixade. Sen har jag polerat fälgbanorna så länge som jag orkade.. Nytt "iridiumsilver" kåpglas, hotbodies undertail, nya kraschpuckar och ett nytt "fodral" åt acradämparen. Ska på med nya backspeglar från Aviacompositi också men det började regna så det får bli senare. Får bli en riktig provtur imorron om vädret är rätt.
bebbe skrev:Snyggt Var fick du tag i överdraget till dämparen?
Snake skrev:Har en kompis som är plåtslagare som gjorde ett nytt åt mig från en bit rostfri plåt. Blev 200 gram tyngre men det kan jag leva med.... Får skippa efterrätten en vecka. Han behöll innerröret, bägge ändarna och packade om dämparen med den gamla packningen. Blev svinbra och billigt.
bebbe skrev:Gött, tror du att han skulle kunna göra ett jobb till
TommyBum skrev:BRRUUUMMMBRRUUUMMM!!!!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2