Snake skrev:Har jobbat med min i vinter. Hade inte råd att lacka finlack så det blev en helt okej sprayburkslack som min kompis fixade. Sen har jag polerat fälgbanorna så länge som jag orkade.. Nytt "iridiumsilver" kåpglas, hotbodies undertail, nya kraschpuckar och ett nytt "fodral" åt acradämparen. Ska på med nya backspeglar från Aviacompositi också men det började regna så det får bli senare. Får bli en riktig provtur imorron om vädret är rätt.
Snake skrev:Har jobbat med min i vinter. Hade inte råd att lacka finlack så det blev en helt okej sprayburkslack som min kompis fixade. Sen har jag polerat fälgbanorna så länge som jag orkade.. Nytt "iridiumsilver" kåpglas, hotbodies undertail, nya kraschpuckar och ett nytt "fodral" åt acradämparen. Ska på med nya backspeglar från Aviacompositi också men det började regna så det får bli senare. Får bli en riktig provtur imorron om vädret är rätt.
bebbe skrev:Snyggt Var fick du tag i överdraget till dämparen?
Snake skrev:Har en kompis som är plåtslagare som gjorde ett nytt åt mig från en bit rostfri plåt. Blev 200 gram tyngre men det kan jag leva med.... Får skippa efterrätten en vecka. Han behöll innerröret, bägge ändarna och packade om dämparen med den gamla packningen. Blev svinbra och billigt.
bebbe skrev:Gött, tror du att han skulle kunna göra ett jobb till
TommyBum skrev:BRRUUUMMMBRRUUUMMM!!!!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |