Tackar ja det är en grymm hoj med prestanda och ett gudomligt avgrundsvrål när man gasar! Nu måste jag träna så man kan testa rakt fram på banalahi skrev:2399692Riktigt fet!
Synd att jag har så långt till Sundsvall, annars hade jag kommit och klämt på dig hoj... Blir det mycket gatåka med den också? Tänkte på att du bara har en skiva fram (varför ska alla dragracers köra med bara en skiva?) och megafon! Tar det inte i i kurvorna?sweden123 skrev:2404908Tackar ja det är en grymm hoj med prestanda och ett gudomligt avgrundsvrål när man gasar! Nu måste jag träna så man kan testa rakt fram på bana
Tjena jag har köpt den som den står på bilden..undrar samma varför inte ha riktiga hejdare typ de jag har på blåa faran ISR 320mm skivor då får man ju stopp om det knasar sig ute på banan också..Jodå körde en c:a 20-25 mil på gatan förra veckan med megafon och allt*ler* polisen såg vä'l inte så värst imponerade ut när jag mötte dem mitt i stan..lahi skrev:2407076Synd att jag har så långt till Sundsvall, annars hade jag kommit och klämt på dig hoj... Blir det mycket gatåka med den också? Tänkte på att du bara har en skiva fram (varför ska alla dragracers köra med bara en skiva?) och megafon! Tar det inte i i kurvorna?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|