#Olsson#
Ny medlem
hållundan skrev:
VILL HA, ska man säga...
Jag vill också ha
Pejo skrev:Nästan lika snygg som en MV Augusta ?
Åja! Tycker inte den är i närheten av en MV. Men den är helt ok.
hållundan skrev:
VILL HA, ska man säga...
Pejo skrev:Nästan lika snygg som en MV Augusta ?
Alex.J skrev:Fan är det din Olsson NICE
#Olsson# skrev:Ja visst. Jag besitter det ekonomiska intresset. Men Mormor står på regbeviset och som försäkringstagare
Jag tyckte tidigare att din avatar såg handmålad ut, men de ser ja nu att den inte va#Olsson# skrev:Ja visst. Jag besitter det ekonomiska intresset. Men Mormor står på regbeviset och som försäkringstagare
HanneZ skrev:Jag tyckte tidigare att din avatar såg handmålad ut, men de ser ja nu att den inte va
tja alla glada hoj hulliganer. tänker nog sälja av min gixxer, har en satans besluts ågren hur fan jag ska göra. men om nån vet någon som e ute efter en sjyst hoj så har jag en till salu, 157,67bhk 116,43 vrid fick vi ur den. mot original som var 136,6 och 97,4 vrid, så går den riktigt bra för den lilla blygsamma effekten. på rätt väg iaf. vill någon ta över så hör aver. den e helt ny lackad för ca en och en halv vecka sedan. har lagt ut ca 42,000kr på den de senaste 2 mån. ring gärna för info, finns även på blocket under 1000r-02 extreem,. med massa info men var då gul med flames och j8ghost rider dagen i augusti)goodfella skrev:Lägg in ett foto på din hoj....
jasså köp min då.Bo_R1 skrev:Här är min :
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |