Din Hojmodell 2004!

Så vad kör ni med i år?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Skog ? Det e ju faktist skrivet i motardforumet, då är det lätt hänt att man åker lite varstans.... :arsele :hihi

Ducatiracer skrev:
Trodde detta var ett forum för sporthojar??? :va

Snart får Swedie döpa på det till Skogshoj.com. Jag saknade många märken i pollen. Ducati, Triumph, Agusta mm. :tummenner

Nu riskerar jag nog att få många kommentarer från skogstrollen, men det är ok.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nee be inte om ursäkt... men jag tror vi "fick" motardforumet för att samla allt som har "lite längre" fjädringsväg.... förut spammade vi runt bland kåpmupparna å då grymtades det friskt :D

Ducatiracer skrev:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Du spammar ju din egen tråd om ålder å crap, tant det blev du över 25 nu går det bara utför, ta bort handväskan från styret så håller du dig ung några år till... :arsele
MOUHAHAHAHHAAaa :lol

Tom Byron skrev:
Nee be inte om ursäkt... men jag tror vi "fick" motardforumet för att samla allt som har "lite längre" fjädringsväg.... förut spammade vi runt bland kåpmupparna å då grymtades det friskt :D
Exakt så var det. Nu ser man ju vilka det eg. var som var intressanta och skoj -> kåpmupparna letar sig hit :D

En liten fundering jag fick... Det är just nu två pers som kryssat för Aprilia. Kan de två träda fram, och berätta vad de kör för hojar som platsar i motardforumet. Vore intressant att veta. OBS ingen ironi eller sarkasm, jag vill verkligen veta! Eller är det kåpmuppar med taskig känsla på musen, hehe

CSI

Dr Snigel
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
KTM SM Prestigé
En tung KTM 640-03, (enligt de flesta här på forumet). :huvet
Men den är rolig att köra ifrån plastraketer med..... :hihi

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Ducatiracer skrev:
Trodde detta var ett forum för sporthojar??? :va

Snart får Swedie döpa på det till Skogshoj.com. Jag saknade många märken i pollen. Ducati, Triumph, Agusta mm. :tummenner

Nu riskerar jag nog att få många kommentarer från skogstrollen, men det är ok.

Om du har heeelt missat det, så är detta MOTARD-forumet på SH, så stick nån annan stans om du inte gillar det! ;-) hehe

(å vad har en motard med skog att göra???)

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Supermoto skrev:
En liten fundering jag fick... Det är just nu två pers som kryssat för Aprilia. Kan de två träda fram, och berätta vad de kör för hojar som platsar i motardforumet. Vore intressant att veta. OBS ingen ironi eller sarkasm, jag vill verkligen veta! Eller är det kåpmuppar med taskig känsla på musen, hehe

Det stod inget om vilken _supermotard_ man ska köra i år, bara vilken hoj och jag som kör KTM i motard och enduro/is-utförande, klickade i även Aprilia, för jag har en sådan maskin (låt vara plasträser i dess mest extrema utförande). För jag är supermotardpilot även om jag råkar sätta mig på andra cyklar ibland för omväxlingens skull :)

Så är det! En kvar med andra ord... (om du har synpunkter på det, kan du få en närgången dejt med min högra SIDI-känga med teflonslides :hihi )

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den ÄR inte tung, jo jämnfört med en crf/525 kanske, men ingen hoj är lika "allround"......... kör å ha skoj

CSI skrev:
En tung KTM 640-03, (enligt de flesta här på forumet). :huvet
Men den är rolig att köra ifrån plastraketer med..... :hihi

JockeMekk

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2003
Hoj
Ktm 525 sx -03
Ok.....Wheeelie! sticker ut på isen då! Jaaaa, men vänta bara te asfalten synns! då jäääälar ska sliksen på... :7peta

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
TomK skrev:
Det stod inget om vilken _supermotard_ man ska köra i år, bara vilken hoj och jag som kör KTM i motard och enduro/is-utförande, klickade i även Aprilia, för jag har en sådan maskin (låt vara plasträser i dess mest extrema utförande). För jag är supermotardpilot även om jag råkar sätta mig på andra cyklar ibland för omväxlingens skull :)

Så är det! En kvar med andra ord... (om du har synpunkter på det, kan du få en närgången dejt med min högra SIDI-känga med teflonslides :hihi )
Näe, jag vet att det inte stod nåt om det men inte fan vågar jag klaga på wheelieaunt. Vågar du :7peta
Tänkte att eftersom pollen låg där den gör så borde folk fatta (jag valde fan inte Yamaha). Men inte då... och vissa är så j-vla obstinata att det måste göra det pinsamt uppenbart.

Om du låter SIDIsarna sitta kvar får jag dem då? Vill ha sånna :4skrika

:kiss då så ses vi imorron. LR :confused:

CR500AF

slanga sjef
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
Ktm prestige snart solgt Yamaha R6 solgt Cr500AF Aprillia SR 50 Ditech solgt
Oscar.m skrev:
Är det en sådan här hoj du har?
http://www.servicehonda.com/CR500AF.html
Isf är det bara att gratulera, om inte så skulle jag hemskt gärna vilja ha lite info om hojen. :yoparty

jeps en 99 :kär , nå med øhlins demper :Bugar bak, ny borret sylinder, nytt wiseco kolv og jaaa lite nye nye :huvet girkasse deler er cross nå blir motard til someren kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul sykkel :banana :banana

jb

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF-R1 -18
Suzuki DR350 när jag kör på allmän väg och KTM 525SX när jag inte kör på allmän väg.

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
TomK skrev:

Men då, trodde det var underförstått att självklart menade jag motarder, då detta e ett motardforum.....och OM man lite smart kan man nog lista ut det med hjälp av sista frågan! Och pollen ger väl öndå en bild av hur många som kör ett speciellt märke??
Men förlåt så mkt Herr Tom och alla andra som blev ledsna/arga/whatever!!! :Bugar Du har så rätt!! :D

Last edited:

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Supermoto skrev:
Näe, jag vet att det inte stod nåt om det men inte fan vågar jag klaga på wheelieaunt. Vågar du :7peta
Tänkte att eftersom pollen låg där den gör så borde folk fatta (jag valde fan inte Yamaha). Men inte då... och vissa är så j-vla obstinata att det måste göra det pinsamt uppenbart.

Om du låter SIDIsarna sitta kvar får jag dem då? Vill ha sånna :4skrika QUOTE]

Jag e öppen för all sorts kritik! :mad: (inte om min ålder eller ev AUNT-kommentarer!) :fatta! :D
men som sagt, trodde folk (även obstinata) skulle fatta ändå...... :kocko

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Wheeliegirl skrev:
Men då, trodde det var underförstått att självklart menade jag motarder, då detta e ett motardforum.....och OM man lite smart kan man nog lista ut det med hjälp av sista frågan! Och pollen ger väl öndå en bild av hur många som kör ett speciellt märke??
Men förlåt så mkt Herr Tom och alla andra som blev ledsna/arga/whatever!!! :Bugar Du har så rätt!! :D

Självklart vet jag vad du menade ;) - men jag är som jag är och retas när varje tillfälle ges och att följa regler ? Näe, det är till för andra... :tungan

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!