Bus-Bo skrev:2578248DQ:s mamma har en hel del likheter med rektorns fru från min gymnasieskola. Det finns alltså en möjlighet att jag har sett henne lajv.
Jag har också en bild på min mamma, rolig tråd det här.
VA!? den dar personen ger mig 10 tusentals kronor om aret med!Macho Woman skrev:2399949Dissa inte DQ. Min morsa ger mig 10 000-talskronor om året. Sådant måste hyllas. Morsan äger. Gissa vem som är vem...
Bus-Bo skrev:2578248DQ:s mamma har en hel del likheter med rektorns fru från min gymnasieskola. Det finns alltså en möjlighet att jag har sett henne lajv.
Jag har också en bild på min mamma, rolig tråd det här.
Jag såg en bild på hans syster i en annan tråd och vill minnas att hon jobbade i expeditionen på skolan ett tag, så jag är nästan 99% säker på att DonQ och vårat gymnasium hör ihopa.Alming skrev:2589273Ja, visst finns viss likhet, men jag tror inte likheten är nog så lik som rektorns fru är lik damen på skolan.
Men jag håller nog med...
Inte nog med att du gör ett påhopp av min mamma, du förlöjligar den huvudbonad som landets finaste pojkar bär med stolthet. Men jag bryr mig föga, det är ju bara min mamma och en mössa iaf...lorkan skrev:2589592Snygg basker din mamma har!
Bus-Bo skrev:2589624Jag såg en bild på hans syster i en annan tråd och vill minnas att hon jobbade i expeditionen på skolan ett tag, så jag är nästan 99% säker på att DonQ och vårat gymnasium hör ihopa.
Inte nog med att du gör ett påhopp av min mamma, du förlöjligar den huvudbonad som landets finaste pojkar bär med stolthet. Men jag bryr mig föga, det är ju bara min mamma och en mössa iaf...
Markus skrev:2398778Typiskt stereotyp uppfattning som visar på den dolda och strukturella rasismen i vårat samhälle, jag ska anmäla ditt inlägg, det är mycket upprörande. Jag känner massor med invandrare, ingen pratar mer om sin mamma än du eller jag, oavsett hudfärg. Tycker du borde bannas, jag är väldigt upprörd, jag tänker inte diskutera på dina villkor.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|