din mc sollentuna?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Den tjocka osympatiska strutten är ägaren va? För ingen anställd kan va så jävla ointresserad av kunder...

Nåväll om vi bortser från löjlig leveranstid och att man själv får beställa delarna och sen vänta tills de kommer innan man bokar verkstadstid..

sååååå... Bortsätt från de kan de klarar de att byta en koppling och va kan de tänkas begära för jobbet? Är en Street triple

Om du är så missnöjd, varför lämna in hojen där? Jag tror att du får mer korrekt svar på pris om du frågar dem direkt.

Frågade rakt ut men priset men fick inget svar han skulle undersöka när delarna kom i slutet av
Nästa vecka...

frågan e om man ska avbeställa delarna och lämna in nån annanstans eller om de faktiskt bara är den där jönsen som gör att man helt tappar förtroendet för dem?

har blivit rekommenderade dit av en polare men allt jag hittar om dem e sen 08a typ.

Troligen kan du hitta bättre ställen att lämna in hojen på. Senast jag var där lämnade jag grejerna på disken och gick. Han som satt bakom kassan satt bara och surfade och han som stod 3m från den ute bland hyllorna brydde sig heller inte. Efter 5 min gav jag upp och köpte mina grejer någon annanstans.

prulle skrev:
Den tjocka osympatiska strutten är ägaren va?

Apap! När jag kallade tysken på Din Mc Göteborg för tysk här på forumet blev jag bannad i 3 dagar (dom 3 längsta dagarna i mitt liv för övrigt), då hade ju givetvis tysk-svensken fått syn på min tråd och valde dessutom att kläcka ett gäng spydiga kommentarer när jag hämtade hojen.

...Ragga finns nog inte i tyskan.

Troligen kan du hitta bättre ställen att lämna in hojen på. Senast jag var där lämnade jag grejerna på disken och gick. Han som satt bakom kassan satt bara och surfade och han som stod 3m från den ute bland hyllorna brydde sig heller inte. Efter 5 min gav jag upp och köpte mina grejer någon annanstans.
Precis så va de när ja försökte prata med dem i verkstaden

Tjena, jag e den tjocka osympatiska strutten (tack för den passen) och jag äger inte firman. Jobbar inte ens på verkstaden utan tilltalade dig och frågade bara om jag kunde hjälpa dig när jag var på väg ut i hallen, eftersom du stod i dörren utan att säga ett ord utan bara stirrade. Bad dig att kolla när vi hade delar hemma eftersom våra verkstadskillar var fullt upptagna med sina sysslor, bromsbänk mm. så du slapp stå i dörren längre. Du borde fått ett pris av killarna på övervåningen, om inte så borde dom ha konsulterat vår verkstadschef. där har vi missat, sorry about that.
Slå mig en signal imorgon, fråga efter den tjocka strutten, så kan jag hjälpa dig med en prislapp på kopplingbytet. Ha en trevlig kväll.

Tjena, jag e den tjocka osympatiska strutten (tack för den passen) och jag äger inte firman. Jobbar inte ens på verkstaden utan tilltalade dig och frågade bara om jag kunde hjälpa dig när jag var på väg ut i hallen, eftersom du stod i dörren utan att säga ett ord utan bara stirrade. Bad dig att kolla när vi hade delar hemma eftersom våra verkstadskillar var fullt upptagna med sina sysslor, bromsbänk mm. så du slapp stå i dörren längre. Du borde fått ett pris av killarna på övervåningen, om inte så borde dom ha konsulterat vår verkstadschef. där har vi missat, sorry about that.
Slå mig en signal imorgon, fråga efter den tjocka strutten, så kan jag hjälpa dig med en prislapp på kopplingbytet. Ha en trevlig kväll.
Detta är väl bra service om personalen svarar på inlägg och kritik här.
Jag har bara gott att säga om DinMC. De verkar dock ha som alla andra hög tryck på verkstads delen

Du har ju Triumph i Länna med, eller hojcenter som dom heter numera. Säljer Triumph och KTM och har en jäkligt bra verkstad...

? Jag tycker D-Mc är Kannon.. Vi har alla olika erfarenheter av Hoj Firmor den är skit o han e otrevlig m.m :7peta Men vill Bara tala om att det finns folk som faktist blivit och Blir behandlade Mycket väl På Din Mc/ Sol. Jag är En!! :tummenupp Vill bara säga detta till dig/er som tvekar att ta sig dit!,, Skaffa er en egen Uppfattning...:fakta

alltför många verkar tro att om man bara står där tyst och dumglor så kommer det per automatik personal och hjälper en?. Jag har testat både det(är ingen vacker syn) och att själv gå fram och prata med anställda. det sistnämnda funkar av nån konstig anledning på samtliga ställen folk skrivit och spytt galla på

Tjena! Vart skulle jag ståt då? Vet själv hur irriterande folk som tror att de går fortare om de avbryter, men om du inte jobbar där så va de inget fel på dit uppträdande så ber om ursäkt för den passen fick intrycket att du va verkstadchef.
Fick ett pris på delarna men inte arbetet. Men men ringer imorn, om ja kommer fram för de har inte gått så bra hittills. Ha en bra kväll!

Micke™;5815298 skrev:
alltför många verkar tro att om man bara står där tyst och dumglor så kommer det per automatik personal och hjälper en?. Jag har testat både det(är ingen vacker syn) och att själv gå fram och prata med anställda. det sistnämnda funkar av nån konstig anledning på samtliga ställen folk skrivit och spytt galla på

Om du Kommer in i en verskstad och har fem engelsktalande mekar och en svensktalande herre i triumph tröja som pratar med en kund vem gissar du på att du ska prata med och väntar du på din tur eller avbrytter du?

Bah.

Beställ lite prylar på nätet, t.ex. (googlade bara lite snabbt, ingen koll på den leverantören)

http://www.triumphmcparts.com/cars/...tch-and-Transmission/Street-Triple-parts.html

och skaffa en haynes bok till din hoj så får du säkert dit nya slitdelar till kopplingen fortare än du hinner få en verkstadstid.

Jag tyckte också det verkade läskigt men hade redan bränt för mycket kosing på hojdelar och däck så det var bara att börja skruva. Visade sig att det inte ens var svårt.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick