WestW
.
Detta blir kanon
Matti skrev:BadToy: Har Hamrén varit dum mot dig?
och jag och polarna kör i en egen klass som är överenskommet med berglund. vi kommer att köra en scooter klass. vi från TXS kommer att vara där och visa upp vad vi kan göra på våra 70cc scootrar med 12plattor osv.berglundracing skrev:Nu börjar det röra på sig från andra sidan östersjön. Finnarna har visat intresse och det börjar bli ett mycket bra startfält på tävlingen.
Vi kör tre olika klasser:
Se våra framtida topp stuntare göra upp i scooterklassen!
"Nybörjare" med orginalcyklar!
Nordiska eliten kämpa om 25 000 kr i prispengar!
Tveka inte att ställa upp i amatörklassen/Nybörjare om ni är intresserade-anmäl er NU!
/Thomas
NR:7 skrev:och jag och polarna kör i en egen klass som är överenskommet med berglund. vi kommer att köra en scooter klass. vi från TXS kommer att vara där och visa upp vad vi kan göra på våra 70cc scootrar med 12plattor osv.
skall bli riktigt kul hoppas det blir många som kommer och åker
// Micke
berglundracing skrev:Nu är hemsidan uppdaterad med regler och andra detaljer samt deltagarlista.
www.berglundracing.com
Kolla in resultatet av dagens träning
Min första "highchair 12"
Det är inte många nybörjare/amatörer anmälda.
Om ni inte vågar anmäla er tveka inte att anmäla en kompiss dååå
Thomas
med rätt stor självklarhet uppmanas vem som helst att komma o titta när folk kraschar sönder sina posermoppar!rikard1979 skrev:en kort fråga... kommer det vara öppet för övriga (dvs publik) också, eller är det endast dom som tävlar som kommer in på området!?
Swedie skrev:med rätt stor självklarhet uppmanas vem som helst att komma o titta när folk kraschar sönder sina posermoppar!
berglundracing skrev:Nu börjar det närma sig....men jag har nästan inga anmälningar till amatörklassen, standardhojjar. Var är alla gasglada åkare från skogis och tyresörakan?
Vi har fått in många moped stuntare och några riktigt bra från finland, bl a tvåan från Nordiska mästerskapen.
Så nu hoppas vi bara på bra väder och en massa go publik
Vi har tryckt plancher och flyers men glömde skriva plats... :kocko :kocko :kocko :kocko
BARKARBY FLYGPLATS. PILAT FRÅN IKEA ska det vaa
Får väll skylla på min webbmaster........
Thomas
berglundracing skrev:Klassen är tänkt för dom som inte tagit steget fullt ut och börjat bygga om sina dyrgripar. inte tvärt om. Du är väll en riktig stuntare som borde köra i stuntklassen?
Thomas
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |