Din pinsammaste skiva

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag hade en skiva med Destinys Child men jag mådde fysiskt dåligt av att äga den så jag gav bort den till en 13 åring som blev överlycklig och samtidigt tyckte att jag måste va heeelt rubbad..personligen kunde jag andas normalt igen såfort Beyonce o co hade lämnat mina händer :zpy
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
Jag har inte så mycket pinsamma skivor, jag har en del riktigt dåliga men de är jag snarare stolt över att ha och visar och spelar gärna upp dem för folk.

Fast måste jag välja blir det nog en platta med Stratovarius, det är fanimej musik för efterblivna.
 

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Ort
hemma
Hoj
crf 450
:)

pinsammast alla kategorier måste vara alla album(hur många det nu kan vara) med "hötorgs-maria" o den där jävla orgeln :D

Minst en på detta forum har en tack vare min givmildhet, den fick han av mig i 20 års-present! Jag tänker inte out:a honom men iom detta inlägg borde viss stress infinna sig hos vederbörande...:crash


Visst e man snäll?
 

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Midi maxi efteis första (och enda hoppas jag) skiva. Var iof min syster som hade den, men det var inom familjen och det räcker tamigfan!

Vilket otroligt skräp! Har aldrig varit med om dess like. Ville nästan dränka hela högen på ett bräde.:mad:
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
Midi maxi efteis första (och enda hoppas jag) skiva. Var iof min syster som hade den, men det var inom familjen och det räcker tamigfan!

Vilket otroligt skräp! Har aldrig varit med om dess like. Ville nästan dränka hela högen på ett bräde.:mad:

Den har jag alltid varit fascinerad av, deras Bad Boys kan mycket väl vara det sämsta som någonsin spelats in, och då har den ett kulturhistoriskt värde. Jag ska försöka få tag i den.
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Den har jag alltid varit fascinerad av, deras Bad Boys kan mycket väl vara det sämsta som någonsin spelats in, och då har den ett kulturhistoriskt värde. Jag ska försöka få tag i den.
Jag har den på någon samlings-CD. Vart nu den är. Använder folk fortfarande CD?
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Children Of Bodom - Hate Crew Deathroll :rodnar

Till mitt försvar kan jag säga att jag fick den av lillsyrran. Hon rensade ur en del skivor som hon recenserat ur sin skivsamling.

Du borde skämmas för att du skäms över den helt enkelt. Eller är du en sån där disco-dansare som gärna åker omkring med baslåda i bilen etc :va Då ska du verkligen skämmas.
 

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Värnamo
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
2714025 Haha lika bra å låsa tråden efter mitt inlägg, för ingen slår den här. :D

Den här skivan köpte jag vid 11års ålder, lyssna på den en gång sen las den undan. Brorsan retar mig fortfarande för den:näsblod

http://www.cdon.com/product.phtml?prod=40561

:rofl jag kommer ihåg den haha!
94752.jpg
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Vill minnas att jag har en Celine Dion skiva i stället någonstans. Hade någon reklamkampanj på jobbet och tog då med mig en skiva hem, tänkte som julklapp eller present. Men sen kom jag på att det var en Celine Dion skiva.

Children Of Bodom - Hate Crew Deathroll :rodnar

Till mitt försvar kan jag säga att jag fick den av lillsyrran. Hon rensade ur en del skivor som hon recenserat ur sin skivsamling.

Vill du byta den mot min Celine Dion skiva? :p
 
Last edited:

ultimate_TF

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Kalmar
Hoj
...
:Rockbanan
7320470006603.jpg


"Det är smurffest hos mig ohhohohoh, det smurfest hos mig ohhohohoh".

Annars är jag inte stolt över E-typ väljer sina eurodiscofavoriter
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Midi maxi efteis första

Hade två riktigt pinsamma singlar på vinyl:
Midi, Maxi & Efti - Bad bad boys (?!) och en singel med låten "herrarna i hagen"..

...tror båda var presenter:)mad:) och om de inte är kastade ligger de kvar i någon garderob hos mina föräldrar.

Jag ska försöka få tag i den.

Jag tror den finns kvar på vinyl hemma hos mina föräldrar. Jag kan skänka den till ditt forskningsarbete om du meddelar vad du kommer fram till därefter. Jag tar dock inte något som helst ansvar för eventuella trauman låten framkallar.
 
Last edited:

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Nynäshamn
Hoj
KTM Adventure 640
Keep 'em coming. :tummenupp
Nirvana är musikhistoriens mest överskattade, och sämsta per sålda skiva, band .
Det allra, allra mest störande är att jag bytte till mig In Utero mot Dr. Dre, The Chronic. Det borde gå till världshistorien som det sämsta bytet någonsin.


fy fan

Om du inte gillar dina Nirvana skivor så ge dom till mig :D
Du kan överlämna dom till mig när jag är och hälsar på med Södra kEtT1ng jEngÄt. Jag vet vart din brevlåda bor :ketting (eller kanske inte men Rockholm är ju inte så stort...:rolleyes: )

Fy Fan

Jag har smurfhits 1 liggandes någonstans :näsblod Den kanske är värd pengar nu?
 

ultimate_TF

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Kalmar
Hoj
...
Den har jag men den är ju grym!:confused:
Innehåller ju extremt grymma låtar som Dr. Feelgood, Roses are Red, Mr Vain - ja, musikhistoriens kanske bästa produktioner, alla kategorier. :fakta

När jag tänker efter är den knappt topp 5. Har ju andra skivor så som Nordman, Backstreet Boys, Hjalle och Heavy.

Musiken på skivan kan jag gå med på. Men att låta en artist välja sina favoriter tycker känns lite b. Särskilt om vederbörande varken klippt sig eller kammat sig sen julen 95.
 

Degpekka

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Helsingborg
Hoj
2009 Ktm 690supermoppe-r
En neongrön genomskinlig 12-tumssingel med "you´re my heart, you´re my soul", kommer inte ihåg vad de där hårspraystyskarna heter.

Nej vänta, jag har ju en cd med Pernilla Wahlgren också :huvet

Modern Talking e ju helt underbara! :D

Mest nördstämpel av icke-hojpolare(?) får man väl ändå av kenneth and the knutters! men dom e ju så charmiga!
En skiva med musik av chippendales är väl annars ganska bra på listan? :)
 

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Modern Talking e ju helt underbara! :D

Mest nördstämpel av icke-hojpolare(?) får man väl ändå av kenneth and the knutters! men dom e ju så charmiga!
En skiva med musik av chippendales är väl annars ganska bra på listan? :)

HAHA, kenneth and the knutters?! Har du en skiva av dem vinner du nog, det är temejfan löjligare än spice girls och Darin tillsammans.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top