Dina dumheter du inte får tummen ur att göra något åt?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Stopp i vasken på toan. Orkar inte ringa hyresvärden för att få det fixat. Tar ett par dagar för vattnet att rinna ner. Men så fort det är borta så fylls d på. *lat* :gnissla

haft så några månader nu. :rolleyes:

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
Bromsspår kostar 20kr extra.

mängdrabatt? bjuder 160.- för ett par med extra allt!

typ som den historien?
gubben var hos läkaren för sin årliga kontroll. han hörde så dåligt så att hans kärring fick gå med och förtydliga allt.
läkaren:
-jag behöver ett kissprov, ett spermaprov och ett avföringsprov.

gubben:
-va sa du???

kärringen:
ge honom dina kalsonger!
:D

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
I ett svagt ögonblick lät jag mig bli pålurad sånna däringa telefonförsäljar-kallingar som dimper ner i brevlådan. Trots att kalsonglådan är överfull har jag inte lyckats avsluta kalsonprenumerationen. Jag ville ju bara åt de där första gratis provexemplaren.....

Nu har jag förvisso NIX-at telefonen men jag har inte fått tummen ur och sagt upp kallingarna. tjÖpa nån?

.....och för att göra saken ännu värre upptäckte jag för fem minuter sedan att jag betalat in 1735kr istället för 173,50... :mad::mad::mad:

Hoppas det går att få tag i dem så jag får igen pengarna kvickt!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
.....och för att göra saken ännu värre upptäckte jag för fem minuter sedan att jag betalat in 1735kr istället för 173,50... :mad::mad::mad:

Hoppas det går att få tag i dem så jag får igen pengarna kvickt!

HA! De där pengarna går direkt till deras julbord och inget annat, de kan du glömma. Men du kommer kanske lyckas snacka till dig lite mängdrabatt på kallingarna i fortsättningen :gnissla

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Hoj
trampcykel
Läser till civ. ing. och borde egentligen plugga mkt mer
men det är roligare att dricka öl eller slöa i soffan...
räknas det? ...Tummen sitter djupt rotad!

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Borde ha satt upp två stycken hyllor i sovrummet. Nu ligger dom och skräpar i pojkens sovrum istället.
Krånglaste biten är att i det här huset får man bara borra :)D) mellan 10 och 14 på lördagar. Då är man ju oftast i full färd med något helt annat.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag fick äntligen tummen ur idag och monterade extraljusen på bilen som har legat i en kartong sen 2 år tillbaka (extraljusen, inte bilen). Besiktigade även skiten idag, körförbud sen en dag tillbaka och jag är alltid ute i god tid :D
Sen är jag för feg för att gå till en kotknackare/naprapat/häxdoktor men nu är min jävla nacke så uppfuckad så jag måste nog gå dit. Är det en dumhet att gå dit eller att INTE gå dit, det får vi se....

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Borde ha satt upp två stycken hyllor i sovrummet. Nu ligger dom och skräpar i pojkens sovrum istället.
Krånglaste biten är att i det här huset får man bara borra :)D) mellan 10 och 14 på lördagar. Då är man ju oftast i full färd med något helt annat.

Vilken kanonregel!

Fast jag skulle ha satt tiden till 14-16 eller nåt, för att inte störa bakfulla människor.

(nej, jag är inte ofta bakfull, men när jag är det så är jag bakfull som en hel man, jag ligger i fosterställning under en filt i soffan)

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Stopp i vasken på toan. Orkar inte ringa hyresvärden för att få det fixat. Tar ett par dagar för vattnet att rinna ner. Men så fort det är borta så fylls d på. *lat* :gnissla

haft så några månader nu. :rolleyes:

Jag råkar veta att största orsaken till stopp i badrumshandfat beror på tjejhår vilket hamnar där efter hårborstning framför badrumsspegeln. Nu kan jag ingenting om hyresrätter men det kan väl inte vara hyresvärdens uppgift? I min värld är väl att rensa bort sådant samma sak som att dammsuga under sängen? Det vill säga helt och hållet upp till den som bor där?

RudaWorks

bonehead
Gick med
19 Dec 2005
Hoj
Honda cbr 929 -01
satte igång och skulle renovera lägenheten när jag flyttade in för att få det lite fräscht. Spacklat, slipat och målat väggarna i sovrummet. Nu ska jag bara höja golvet där för att kunna lägga in spots som ska lysa upp mot väggarna. Plus att jag inte maskerade golvet när jag målade där inne. Flyttade in ganska nyligen...maj 2008... Jag är på väg, ska bara...

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...