jag bjuder 100.- för ett par kallingar. 150.- om dom är otvättade
Bromsspår kostar 20kr extra.
jag bjuder 100.- för ett par kallingar. 150.- om dom är otvättade
Bromsspår kostar 20kr extra.
I ett svagt ögonblick lät jag mig bli pålurad sånna däringa telefonförsäljar-kallingar som dimper ner i brevlådan. Trots att kalsonglådan är överfull har jag inte lyckats avsluta kalsonprenumerationen. Jag ville ju bara åt de där första gratis provexemplaren.....
Nu har jag förvisso NIX-at telefonen men jag har inte fått tummen ur och sagt upp kallingarna. tjÖpa nån?
.....och för att göra saken ännu värre upptäckte jag för fem minuter sedan att jag betalat in 1735kr istället för 173,50...
Hoppas det går att få tag i dem så jag får igen pengarna kvickt!
Skaffa en hayabusa med turbo eller dylikt. Då lär du få en större användning för ditt lager av rena kalsonger!.....och för att göra saken ännu värre upptäckte jag för fem minuter sedan att jag betalat in 1735kr istället för 173,50...
Borde ha satt upp två stycken hyllor i sovrummet. Nu ligger dom och skräpar i pojkens sovrum istället.
Krånglaste biten är att i det här huset får man bara borra D) mellan 10 och 14 på lördagar. Då är man ju oftast i full färd med något helt annat.
Och nuförtiden kan man bli betalningsskyldig i 23 år också
Är det inte 20 år??
Stopp i vasken på toan. Orkar inte ringa hyresvärden för att få det fixat. Tar ett par dagar för vattnet att rinna ner. Men så fort det är borta så fylls d på. *lat*
haft så några månader nu.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |