Fattar inte de på dirtbike att deras förtroende försvinner snart. Är det inte de som har KTM-butiken på sveavägen också? Mmm! Jag kan väl åka dit för att kolla men knappast för att handla nåt. Det förtroendet ger jag Ragnar på LELLES istället.
motardnisse skrev:Fattar inte de på dirtbike att deras förtroende försvinner snart.
Superbus 640 skrev:Vad har ni för erfarenheter av Dirtbike Racing ( http://www.dirtbike.se/ )?
Ghost skrev:Försvinner SNART?? Har inte haft något förtroende för dom på flera år...
Hobbe skrev:Finns ett litet ställe som heter MÖR som ligger i S-tälje, Bra service, Bra förhandlingsbara priser och riktigt trevliga killar som jobbar där.
Gav 1200:- för garanti servicen inkl allt.
motardnisse skrev:Fattar inte de på dirtbike att deras förtroende försvinner snart. Är det inte de som har KTM-butiken på sveavägen också? Mmm! Jag kan väl åka dit för att kolla men knappast för att handla nåt. Det förtroendet ger jag Ragnar på LELLES istället.
Rammstein skrev:Är det dom som ligger vid södertälje hamns station?
Rammstein skrev:Ragnar är gud
Spider skrev:Jag har i och för sig hört honom jämföras med Jesus på så vis att alla vet att han finns men ingen får tag i honom. När man får tag i honom dock så gör han underverk
Spider skrev:Jag har i och för sig hört honom jämföras med Jesus på så vis att alla vet att han finns men ingen får tag i honom. När man får tag i honom dock så gör han underverk
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|