Discovery handlar om motorcyklar hela fredagen 29/12

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport

StephanD

Medlem
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
I väntan på en -20 Triumph Daytona 765 LE
Va bra, då vet jag vad jag gör kommande fredag, tur att man är ledig.

Är ett stort fan till OCC trots att jag aldrig kört eller ägt någon Chopper, men den familjen är stört skön.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
smallsocks skrev:
2675283 Hur firas julen då?

Kollat lite på länken, verkar ju vara lite skoj iaf...
Det blir en lugn jul hos far som numer bor i Malmö. Tar x2000 imorgon bitti. Mina bröder reser också ned.
Hur firar du? (du kan ta det i PM om du vill så slipper vi spamma sönder den här tråden)

/J

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
AndreasNo skrev:
2675320 ääh.. kommer säkert inte va nå kul dedär ändå..

Jürgen, sluta ragga småpojkar nu :näsblod

Så ung och redan så negativ!! Jag tror att det kan bli ett bra program. Sen blir det ju alltid generaliserat och förenklat för att passa alla TV-tittare. Det kan jag hålla med om. Men ändå! En heldag och kväll om bara motorcyklar. Det är vi inte bortskämda med i Sverige.

Vaff! Moi? Jag skulle aldrig, jag har ju dig puddingen!! :kär Dessutom blir du ju så här svartis så fort jag pratar med ngn under 40.

Men du kan vara lugn, Smallsocks får svårt att charma mig efter sina historier tidigare:http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2443771&postcount=13

:rofl

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Jörgen Karlsson skrev:
2675339 Så ung och redan så negativ!! Jag tror att det kan bli ett bra program. Sen blir det ju alltid generaliserat och förenklat för att passa alla TV-tittare. Det kan jag hålla med om. Men ändå! En heldag och kväll om bara motorcyklar. Det är vi inte bortskämda med i Sverige.

Vaff! Moi? Jag skulle aldrig, jag har ju dig puddingen!! :kär Dessutom blir du ju så här svartis så fort jag pratar med ngn under 40.

Men du kan vara lugn, Smallsocks får svårt att charma mig efter sina historier tidigare:http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2443771&postcount=13

:rofl

Ahahahah sikken härlig historia!...

Vet ja e schnygg, men jag tycker bara om flickstjärtar.. o de vet du.. du kommer aldrig få över mig på din sida :zpy :rofl

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
AndreasNo skrev:
2675359 Ahahahah sikken härlig historia!...

Vet ja e schnygg, men jag tycker bara om flickstjärtar.. o de vet du.. du kommer aldrig få över mig på din sida :zpy :rofl

Du e trasig! :rofl

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Synd att man bara har Discovery Mix. :(

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
AndreasNo skrev:
2675387 Neh kände de blev lite för mkt där..sry...

Accepteras
:krama

StephanD skrev:
2675406 Mix ?
Blandar dom flera kanaler?

Har aldrig fattat hur de blandar i Discovery Mix. Kollar ofta på Discovery mix när jag reser i jobbet ty det är oftast den Discovery de har på hotellen. Men jag blir aldrig klok på hur de mixar. Ibland kommer mina favvoteknikprogram från Discovery-channel. Andra kvällar inget alls. :va

Last edited:

StephanD

Medlem
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
Jörgen Karlsson skrev:
Har aldrig fattat hur de blandar i Discovery Mix. Kollar ofta på Discovery mix när jag reser i jobbet ty det är oftast den Discovery de har på hotellen. Men jag blir aldrig klok på hur de mixar. Ibland kommer mina favvoteknikprogram från Discovery-channel. Andra kvällar inget alls. :va

Så länge jag slipper brainiac (stavning) så kan jag se det mesta.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
StephanD skrev:
2675430 Så länge jag slipper brainiac (stavning) så kan jag se det mesta.
Håller med!
Braniacs är verkligen kass. Samma trista kalla mobbarhumor som i en Slitztidning.
Mythbusters är så mycket varmare på ngt sett. Jag tycker det verkar vara ett så skönt gäng. Jag får lust att lära känna dem varje gång jag kollar på det programmet.

Braniacs har inte fattat någonting när de började apa efter Mythbusters.

StephanD

Medlem
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
Jörgen Karlsson skrev:
2675435 Håller med!
Braniacs är verkligen kass. Samma trista kalla mobbarhumor som i en Slitztidning.
Mythbusters är så mycket varmare på ngt sett. Jag tycker det verkar vara ett så skönt gäng. Jag får lust att lära känna dem varje gång jag kollar på det programmet.

Braniacs har inte fattat någonting när de började apa efter Mythbusters.

Faktiskt kan man ju lära sig något i Mythbusters, dom gör det ju vetenskapligt med glimten i ögat.

Gillar för övrigt alla "konstruera/bygga saker " programen

pryon

FD harleychopper dåre
Gick med
21 Dec 2006
Hoj
KTM 950 sm 06
StephanD skrev:
2675279 Va bra, då vet jag vad jag gör kommande fredag, tur att man är ledig.

Är ett stort fan till OCC trots att jag aldrig kört eller ägt någon Chopper, men den familjen är stört skön.

jag har åkt o byggt harley chopper..
även sucka 1100 chopper,,
kul program men man blir inte så impad av dom, dom gör inte så mycke skälva,
men det blir snygga cyklar..
med deras fina verkstad o maskiner så är det mycke lättare o göra snygga jobb,,

Ubbejävel

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2006
Hoj
Predom Dezamet
pryon skrev:
2675469 jag har åkt o byggt harley chopper..
även sucka 1100 chopper,,
kul program men man blir inte så impad av dom, dom gör inte så mycke skälva,
men det blir snygga cyklar..
med deras fina verkstad o maskiner så är det mycke lättare o göra snygga jobb,,

Jag är av en helt annan åsikt, jag tycker att de är ganska jobbiga att titta på, det kan ju vara ganska kul att kolla när de bygger en hoj med färdigköpt ram å grejer men när de börjar skälla på varandra då måste jag byta kanal..
Ännu hemskare känns det nu när man har fått reda på att det i boken om dem står svart på vitt att det finns manus till programmen.. "-Ok Senior, skäll lite på Junior nu.."

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...