Discovery handlar om motorcyklar hela fredagen 29/12

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Hoj
En orange
Men han killen som gjorde alla utmaningar verkade inte vara nån hejjare på o åka hoj... Gillade kommentaren han fick av killarna i Falun när dom åkte isracing, 'Ahh, you are making a comedy'...

Tittade lite på biker-buildoff galan oxo.. 'Mest innovativa mojäng' eller vad dom delade ut... O ena killen var nominerad för att han använt bladfjädrar från en 40tals Ford... Only in america ;)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
gluffis skrev:
2684758 Men han killen som gjorde alla utmaningar verkade inte vara nån hejjare på o åka hoj... Gillade kommentaren han fick av killarna i Falun när dom åkte isracing, 'Ahh, you are making a comedy'...

Jag var tvärtom lite avundsjuk på hur lätt han verkade ha för att lära sig. Donuts på stunthojen efter bara några timmar, kom iväg rätt snabbt på 200 meter på 400hk-busan, körde bara 7 s långsammare än sin mentor på Imola osv.

Men du har rätt i att ovalbanorna verkade vara hans sämsta sida, han vurpade ju sjukt mycket på speedwaybanan. :hihi Men jag tycker att han lärde sig fort ändå. På den andra dagen såg det ju redan representativt ut med ställ genom hela böjen.

/J

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Triumph Explorer
gluffis skrev:
2684758 Men han killen som gjorde alla utmaningar verkade inte vara nån hejjare på o åka hoj... Gillade kommentaren han fick av killarna i Falun när dom åkte isracing, 'Ahh, you are making a comedy'...

Alltid lätt att sitta i soffan och bedöma andra. ;)

Jag är faktiskt rätt imponerad av killen, och framför allt att han vågar. T.ex. den där hillclimbingen var jag rätt impad av. Jag skulle nog bangat ur ungefär där...

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
någon som har bandat hela eller delar av dagen som kan tänka säg att bränna av en dvd till mig! självklart betalar jag för utlägg, skicka ett pm och bifoga nummer så ringer jag upp.

kunde tyvärr inte se pga jag behövde sömn efter nattarbetet:(

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Jörgen Karlsson skrev:
2684776 han vurpade ju sjukt mycket på speedwaybanan. :hihi
/J

Dessutom är Speedway ganska svårt, du måste vara stark som fan och vi alla älskar ju sladda på grus med hojen *not*

gluffis skrev:
2684758 Men han killen som gjorde alla utmaningar verkade inte vara nån hejjare på o åka hoj...

Jag tyckte han kunde göra det mesta, fast han var ju inte på proffsnivån men han kom ju igenom allting, vettefan hur det skulle gå för mig om jag skulle prova allt det där, i TV... okej när ingen ser :)

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
ingen som har bandat:confused:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Zenit skrev:
2685762 jag lyckades få med allt. dock på 12gb+ som de ligger nu o seg lina har man osså.

stort tack zenit för hjälpen, fick dvd:na idag, nu har jag nått att göra i helgen

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...