Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som sagt, glöm inte sladden, extra viktigt om du ska ölmeka.Mark skrev:2585239Tack för tips och råd!
Jag har inte öppnat maskinen ännu. Kanske blir ölmek på fredag.
Mark
Har du inger för dig får du gärna vara med. Jag har öl så det garanterat räcker och blir överAlming skrev:2585274Som sagt, glöm inte sladden, extra viktigt om du ska ölmeka.
Kanske bör öppna försiktigt, så det inte säger "fjong" och en massa pryttlar flyger iväg.
Svårt att veta hur mycket skit som kan tänkas sitta löst när man öppnar första gången.
Skruva inte i onödan bot saker, kan bli hårt att få tillbaka.
Annars är det nog mest som att meka hoj, fast elfelen kanske inte är lika uppenbara...
Haha, ska fundera på saken, har dock aldrig mekat med en bänkdiskmaskin.Mark skrev:2585297Har du inger för dig får du gärna vara med. Jag har öl så det garanterat räcker och blir över![]()
Kolla på www.nettoparts.se - de har lite reservdelar...Alming skrev:2585556Haha, ska fundera på saken, har dock aldrig mekat med en bänkdiskmaskin.
Men om jag mekar med din maskin, kan du meka med min torktumlare.
Nu lånar jag din tråd lite:
Nån som vet var man får tag i delar till en siemens torktumlare model äldre, typ 1991 års modell? Söker fläkten...
Mark skrev:2588388Har nu skruvat bort höljet. Allt ser väldigt rent och fint ut. Dock är det en rätt stor behållade som ser ut att vara full av sötsur sås, är det rätt?
Har ju aldrig tittat in i diskmaskin förut.
impellern =![]()
Är det vad jag hade kallat propeller? Joda, den snurrar lätt o fint.
Kan ni se någ galet på bilderna, eller bara visa var jag borde börja ölskruvandet ikväll?
Jag är som sagt inte så rutinerad på att skruva diskmaskiner så om jag inte får fixat den snart (före imorrn kväll) så tjöper jag en ny![]()
http://sv.wikipedia.org/wiki/ImpellerMark skrev:2588388massa ord...
impellern =![]()
...massa ord
Har nu skruvat bort höljet. Allt ser väldigt rent och fint ut. Dock är det en rätt stor behållade som ser ut att vara full av sötsur sås, är det rätt?
Stüret kan redogöra för såsens användningsområdenMark, den där "sötsura såsen" skall vara där. det är någon form av filter om inte jag minns fel. Sitter sådant i nästan alla maskiner, och vattnet trycks därigenom när det cirkulerar!
hej alla!
Min maskin har lagat sig själv. Kanske var det nåt som hängde ner och stannade "propellern".
Aliming: Ring en diskmaskinsreparatör eller tjöp en ny (på Blocket), om du inte kan lösa det själv. Jag ska hålla tummarna för dig.
![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning