Sen finns det väl inte så mycket att diskutera. Vissa tycker att filmerna är bra och vissa tycker nog han kör som en idiot, men trådarna har nog en tendens att spåra ur...
Så här ligger det till; Swedie har till mig sagt att det kommer att tillåtas att info om Ghostrider trailers mm läggs upp och det pga att det läggs upp så många liknande trailers mm ifrån andra filmer, privata klipp mm!!
Men varför inte försöka ha denna tråd som ett gott exempel där det inte spårar ur; en tråd där dom som inte har något vettigt att tillföra håller sig borta ifrån??
Ha en bra dag""
Vart såg du det?Såg någonting i reglerna bara om honom
Så här ligger det till; Swedie har till mig sagt att det kommer att tillåtas att info om Ghostrider trailers mm läggs upp och det pga att det läggs upp så många liknande trailers mm ifrån andra filmer, privata klipp mm!!
Men varför inte försöka ha denna tråd som ett gott exempel där det inte spårar ur; en tråd där dom som inte har något vettigt att tillföra håller sig borta ifrån??
Ha en bra dag""
Jag har ju massor av frågor till dig men kan väl egentligen skicka PM till dig i stället. Misstänker dock att du nog har fullt upp som du har redan med att besvara folks frågor.
Tummen upp för din kör-skicklighet och har du vägarna förbi Skövde någon gång så kan du väl komma förbi på en kopp och lära mig köra hoj på riktigt samt komma med lite förslag på mitt streetfighter bygge då jag har noll fantasi på hur jag ska göra med fästen etc.
Mod kan låsa tråden nu.
Tack för alla vänliga svar
`Vart såg du det?
Den regeln togs väl bort för en ganska bra stund sedan och du är reggad sedan nov 2011
Snälla, ta det via PM!
Jag har ju massor av frågor till dig men kan väl egentligen skicka PM till dig i stället. Misstänker dock att du nog har fullt upp som du har redan med att besvara folks frågor.
Tummen upp för din kör-skicklighet och har du vägarna förbi Skövde någon gång så kan du väl komma förbi på en kopp och lära mig köra hoj på riktigt samt komma med lite förslag på mitt streetfighter bygge då jag har noll fantasi på hur jag ska göra med fästen etc.
Mod kan låsa tråden nu.
Tack för alla vänliga svar
Jag som trodde det var jag som var Ghostrider.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=191729
Jag som trodde det var jag som var Ghostrider.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=191729
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |