Diskussioner ang GhostRider

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022
Om du söker på forumet inser du att allt har diskuterats och därför är redundant.

Lås tråden.

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Sen finns det väl inte så mycket att diskutera. Vissa tycker att filmerna är bra och vissa tycker nog han kör som en idiot, men trådarna har nog en tendens att spåra ur...

Brännjack

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2011
Hoj
Yamaha FZR 600
Såg någonting i reglerna bara om honom och blev nyfiken. Alltså att en särskild regel har lagts till för hans skull menar jag. Så märkvärdig är han väl inte och varför spårar dom ur för? För att det finns en sida som är för honom och en annan mot honom?

Orka gå igenom hundra sidor med OT för att komma underfull med varför han inte kan disskuteras.

Han är väl reggad på forumet här? Kan inte vara kul att inte få disskutera om sig själv om man skulle vilja :)

Tack för snabba svar

Sen finns det väl inte så mycket att diskutera. Vissa tycker att filmerna är bra och vissa tycker nog han kör som en idiot, men trådarna har nog en tendens att spåra ur...

Som jag misstänkte. Tråkigt att trådar spårar ur pga människor som har noll koll på impulskontroll :)

Tack för svar

Last edited:

BC

Sporthojsnörd
Gick med
30 Mar 2004
Hoj
Moriwaki
gammalt å nergrävt...det är som zlatan

d et är som en gammal bil....konstgjord andning

Last edited:

Brännjack

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2011
Hoj
Yamaha FZR 600
Så här ligger det till; Swedie har till mig sagt att det kommer att tillåtas att info om Ghostrider trailers mm läggs upp och det pga att det läggs upp så många liknande trailers mm ifrån andra filmer, privata klipp mm!!

Men varför inte försöka ha denna tråd som ett gott exempel där det inte spårar ur; en tråd där dom som inte har något vettigt att tillföra håller sig borta ifrån?? :krama

Ha en bra dag"" :krama

Jag har ju massor av frågor till dig men kan väl egentligen skicka PM till dig i stället. Misstänker dock att du nog har fullt upp som du har redan med att besvara folks frågor.

Tummen upp för din kör-skicklighet och har du vägarna förbi Skövde någon gång så kan du väl komma förbi på en kopp och lära mig köra hoj på riktigt samt komma med lite förslag på mitt streetfighter bygge då jag har noll fantasi på hur jag ska göra med fästen etc.

Mod kan låsa tråden nu.

Tack för alla vänliga svar :banana

Castor

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
250 cr
Så här ligger det till; Swedie har till mig sagt att det kommer att tillåtas att info om Ghostrider trailers mm läggs upp och det pga att det läggs upp så många liknande trailers mm ifrån andra filmer, privata klipp mm!!

Men varför inte försöka ha denna tråd som ett gott exempel där det inte spårar ur; en tråd där dom som inte har något vettigt att tillföra håller sig borta ifrån?? :krama

Ha en bra dag"" :krama

Hur går det med bilbygget? :tungan

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Jag har ju massor av frågor till dig men kan väl egentligen skicka PM till dig i stället. Misstänker dock att du nog har fullt upp som du har redan med att besvara folks frågor.

Tummen upp för din kör-skicklighet och har du vägarna förbi Skövde någon gång så kan du väl komma förbi på en kopp och lära mig köra hoj på riktigt samt komma med lite förslag på mitt streetfighter bygge då jag har noll fantasi på hur jag ska göra med fästen etc.

Mod kan låsa tråden nu.

Snälla, ta det via PM!

Brännjack

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2011
Hoj
Yamaha FZR 600
Last edited:

MrC

\,,/(O_O)\,,/
Gick med
10 Sep 2009
Hoj
Moped
popcorn1_128455035.gif

Last edited:

Micke®

konnässör
Gick med
10 Aug 2010
Hoj
999 ml Tysk 249ml Spanjor

Mod kan låsa tråden nu.

Och där... spårade tråden ur.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...