Diskutera Digital Fotografering här

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Ort
Tyvärr söder om Hallandsåsen
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
Hittade ett fält idag

5167.jpg
 

Micke O

"osynlige mannen"
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Yamaha FZS1000S
WestW skrev:
2381373 Jävla Svidi att det inte går att söka ordentligt:mad:

Vad var det för adress till dom som gör bra billiga utskrifter i allt från smått till STORT format?

Crimson?

Jag brukar använda Prolabbet/ProCenter
 

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
Jag har varit på besök vid familjens sommarhus i Norge och kameran slank med av sig självt!

Har försökt skapa en panoramabild som visar utsikten från uppfarten...

pansmall.jpg


Kor har nästan blivit mitt favoritobjekt
_DSC2785.jpg

_DSC2793.jpg

_DSC2797.jpg


Med dessa två bilder försökte jag få till en slags hojåka känsla!
_DSC2959.jpg

_DSC2980.jpg
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Ha!! Nu har jag använt mig av Frontweb ett par gånger. Tjejens polare med barn var på besök igår (Ons) på förmiddagen, jag passade på att ta några bilder som jag sedan skickade till Crimson. Fick dom idag, och kvallen är perfekt. Rekomenderar Crimson. Billigt också.
Agnes%202%20med%20ram%20mindre.jpg
 

Babar

bromskloss
Gick med
26 Jul 2005
Ort
Nära Sviestad
Hoj
Honda CBR
twinner skrev:
2383948 Ha!! Nu har jag använt mig av Frontweb ett par gånger. Tjejens polare med barn var på besök igår (Ons) på förmiddagen, jag passade på att ta några bilder som jag sedan skickade till Crimson. Fick dom idag, och kvallen är perfekt. Rekomenderar Crimson. Billigt också.

Riktigt bra bild av barnet. Hade varit klockren om inte vad jag tror är modern tittat fram lite uppe i hörnet på bilden..
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Babar skrev:
2384066 Riktigt bra bild av barnet. Hade varit klockren om inte vad jag tror är modern tittat fram lite uppe i hörnet på bilden..

Tack:Rockbanan :tummenupp
Jag frågade mamman om det var ok, jag stördes inte heller av det direkt.
Jag bara fotade lite ögonblick i vardagsrumsljus. Min tanke just nu är denna: Jag bor i ett villasamhälle, med mestadels barnfamiljer. Man kanske ska slänga upp lite lappar om billiga porträtt? ska suga på det ett tag.
Här är den andra bilden. krympt. Ändrade bilden lite:=)
Agnes%201%20med%20ram.jpg
 
Last edited:

Babar

bromskloss
Gick med
26 Jul 2005
Ort
Nära Sviestad
Hoj
Honda CBR
twinner skrev:
2384096 Tack:Rockbanan :tummenupp
Jag frågade mamman om det var ok, jag stördes inte heller av det direkt.
Jag bara fotade lite ögonblick i vardagsrumsljus. Min tanke just nu är denna: Jag bor i ett villasamhälle, med mestadels barnfamiljer. Man kanske ska slänga upp lite lappar om billiga porträtt? ska suga på det ett tag.
Här är den andra bilden. krympt.

Den gillade jag skarpt. Händerna ger bra support till barnet. Med tanke på hur du antagligne fotograferat är den finemang. Enda jag skulle vilja haft är lite lite mer ljus på den mörka sidan av ansiktet..

edit: Den blev visst justerad lite efteråt.. mycket b'ättre än första jag såg..

Prova med erbjuda fotografering. Du lyckas ju bra. :tummenupp Går ju köra det lite lätt i början. ALla tjänra på kalaset. Du får öva på många barn och de får förhoppningsvis bra kort på lätt sätt.
 
Last edited:

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Babar skrev:
2384129 Den gillade jag skarpt. Händerna ger bra support till barnet. Med tanke på hur du antagligne fotograferat är den finemang. Enda jag skulle vilja haft är lite lite mer ljus på den mörka sidan av ansiktet..

Prova med erbjuda fotografering. Du lyckas ju bra. :tummenupp Går ju köra det lite lätt i början. ALla tjänra på kalaset. Du får öva på många barn och de får förhoppningsvis bra kort på lätt sätt.

Tack mannen:tummenupp
Tog bort en prick på armen och förstorade lite:=) Ska fan testa med att fota ungar:=) Man kan ju köra det gratis (Dom betalar bara för korten) ibörjan.
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top