WT_Rickard@
Ny medlem
haha underbart Rockoholic!
...hur snygg start som helst
MC-polis har befogenhet att överskrida gällande hastighet utan att påkalla fri väg(gäller endast MC). Detta har jag läst/hört nånstans. Nån hojsnut här som kan bekäfta?
Det har inte du iaf Men trevlig historia
haha ja de kan man fråga sig haha, typ rossi start ahahahah
skit i starten...mer intresserad av hur du gjorde med brewden fick hon sig ett skjut lr ej...
Fan många skönheter det finns på våra mackar landet över... enda nöjet i o stanna...
Förra sommaren var jag på väg hem från jobbet kl halv 3 på morgonen. Det är bara jag, min ktm 660 och en charterbuss som delar E4an söderut. Bussen ligger i mittenfilen och jag kommer körandes brevid på vänsterfilen. Plötsligt ser jag flera ljus i bussen tändas och gardiner som dras åt sidan! Dom flesta i bussen tittar åt mitt håll..helt facinerade av att se en motorcykel mitt på natten, självklart känner jag mig tvungen att underhålla min publik nu när jag ändå har väckt dom..
Jag växlar ner till 3an och kopplar upp hojen på bakhjulet, petar in 4an...5an och får till en grymt stabil wheelie på ett par hundra meter samtidigt som jag tittar mot min kära publik som består av turister från södra delen av landet, dom flesta glor och hejar på mig och en äldre man ger mig tecknet!
Efter att ha kört på bakhjulet ett par gånger till med lika entuastisk publik så kommer min avfart och ja vinkar hejdå till bussen och kör hem med ett leende i fejan.
Förra sommaren??? hmm hahah
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |