Diverse Mito frågor....

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Lindahl skrev:
vad kostade miton ? :)

Alldeles för mycket..... :rolleyes: Nej, jag tror det var bra pris... 95a, ny kolv, nya packboxar i gaffeln, Om den vanliga Miton inte hade det så satt det 36mm mikuni på, gått 2000mil, bra däck m.m.
25000:- Säg att det var bra pris, annars så hänger jag mig! ;)

HA DE GÔTT

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Ludde skrev:
Alldeles för mycket..... :rolleyes: Nej, jag tror det var bra pris... 95a, ny kolv, nya packboxar i gaffeln, Om den vanliga Miton inte hade det så satt det 36mm mikuni på, gått 2000mil, bra däck m.m.

HA DE GÔTT

Det var ett helt okej pris... jag gav 30k för min, visserligen med 99:ans motor men ändå...

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
Ludde skrev:

HA DE GÔTT

Oki :D

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Nu har det går ett tag sen jag skrev i den här tråden... Men problemet med projektorlampan kvarstår... Men 5cm in på strömkabeln till lampan satt nån liten ful sak som såg ut som ett motstånd... Så jag svinade bort den å då gick lampan ett litet tag... men nu är den död igen... :huvet
Finns det någon vänlig Mitomänniska som kan kolla om det sitter en sån på sin hoj också?
tack på förhand!!! :tummenupp :Bugar

HA DE GÔTT

FOx

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2003
Hoj
Kommer...
kunde om jag hade haft en 125a själv. Har inte det :( vill ha en som din. Den va skitsnygg! :tummenupp

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
Kul att det kommer fler Mitoägare till forumet :tummenupp , det har skrivits lite för mycket om Aprilia RS och Honda NSR här den senaste tiden så det är en skön fläkt att se något så färggrannt som en "lakki strajk" här :Bugar

Men, fin hoj, du kommer säkert att bli populär när du har den där :)
Jaha, iväll blir det festa av o imorrn har jag konsert på eftermiddagen, hur nu den ekvationen ska gå ihop :va

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Vad är det för blinkers du har fram? Tonade orginal? Jag letar efter snygga miniblinkers/tonade till min, men jag vill att de ska passa i "platsen" där orginalarna sitter... så det inte ser fult ut i fästet...

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Mikael Cagiva skrev:
Kul att det kommer fler Mitoägare till forumet :tummenupp , det har skrivits lite för mycket om Aprilia RS och Honda NSR här den senaste tiden så det är en skön fläkt att se något så färggrannt som en "lakki strajk" här :Bugar

Men, fin hoj, du kommer säkert att bli populär när du har den där :)
Jaha, iväll blir det festa av o imorrn har jag konsert på eftermiddagen, hur nu den ekvationen ska gå ihop :va

Japp, jag har egentligen funnits här rätt länge... Men har bara haft Miton i ett par månader...
Men tackar, tackar.... :Bugar Japp, den är allt fin min lilla darling... Din mattsvarta är väl inte helt fel heller... :Bugar :)
Det är ingen vänlig skäl som har kollat strömkabeln till den högra lampan i den högra delen av hela lampan....? Eller vänster, vänster om man sitter på hojen.... :7peta :tungan

HA DE GÔTT

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
kaZmur skrev:
Vad är det för blinkers du har fram? Tonade orginal? Jag letar efter snygga miniblinkers/tonade till min, men jag vill att de ska passa i "platsen" där orginalarna sitter... så det inte ser fult ut i fästet...

Jag har dom vanliga "Duells Miniblinkers"... Med hemmatonade glas... Fast jag bytte dom mot vita... passade bättre till hojen... Men dom passar inte i orginalens fäste... Sitter en liten tejpbit som täcker ena hålet nu....

Du känner inte för att springa ut i garaget å kolla om det sitter nån liten ful grej på strömsladden till den lampan? :) Ser ut som ett motstånd eller nåt...

HA DE GÔTT

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
Hojlös :(
nå vad tror ni

Ska åka och kolla på en Cagiva mito idag :D :D
Det är en 99 som gått 1140mil.
35000kr för den.

Vad tror ni då :confused: :confused:

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Projektorlampan

Ludde... Där sitter något på lampan som ser ut så här iaf... lite dålig bild (mobilkamera)... :tomten

Bifogat

• Bild(7).jpg
    Bild(7).jpg
    17.9 KB · Visningar: 60

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
kaZmur skrev:
Ludde... Där sitter något på lampan som ser ut så här iaf... lite dålig bild (mobilkamera)... :tomten

Hmm... Ser ingen sån grej som satt på min, men jag har nog ändå fått fix på den nu... Bytte alla kablar till lampan så fungerade det... Antagligen glapp i nån koppling nånstans...
Men tack, tack kaZmur!!!! :Bugar :tummenupp

HA DE GÔTT

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...