Christoffer.L
Ny medlem
vad kostade miton ?
Lindahl skrev:vad kostade miton ?
Ludde skrev:Alldeles för mycket..... Nej, jag tror det var bra pris... 95a, ny kolv, nya packboxar i gaffeln, Om den vanliga Miton inte hade det så satt det 36mm mikuni på, gått 2000mil, bra däck m.m.
25000:- Säg att det var bra pris, annars så hänger jag mig!
HA DE GÔTT
Ludde skrev:Alldeles för mycket..... Nej, jag tror det var bra pris... 95a, ny kolv, nya packboxar i gaffeln, Om den vanliga Miton inte hade det så satt det 36mm mikuni på, gått 2000mil, bra däck m.m.
25000:- Säg att det var bra pris, annars så hänger jag mig!
HA DE GÔTT
kaZmur skrev:Det var ett helt okej pris... jag gav 30k för min, visserligen med 99:ans motor men ändå...
FOx skrev:kunde om jag hade haft en 125a själv. Har inte det vill ha en som din. Den va skitsnygg!
Edholm skrev:Projektorlampa??
Btw.. det är 35mm förknasare som sitter i vissa hojjar..
Mikael Cagiva skrev:Kul att det kommer fler Mitoägare till forumet , det har skrivits lite för mycket om Aprilia RS och Honda NSR här den senaste tiden så det är en skön fläkt att se något så färggrannt som en "lakki strajk" här
Men, fin hoj, du kommer säkert att bli populär när du har den där
Jaha, iväll blir det festa av o imorrn har jag konsert på eftermiddagen, hur nu den ekvationen ska gå ihop
kaZmur skrev:Vad är det för blinkers du har fram? Tonade orginal? Jag letar efter snygga miniblinkers/tonade till min, men jag vill att de ska passa i "platsen" där orginalarna sitter... så det inte ser fult ut i fästet...
kaZmur skrev:Ludde... Där sitter något på lampan som ser ut så här iaf... lite dålig bild (mobilkamera)...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |