Dogge Doggelito har godkänt RoLLER ljudet!

starclassic

Är du redan kvar?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
U-Väsby
Hoj
Gsxr 1000 Indestructable 2 Unlimited Edition
Zana skrev:
Ehhm, när man som jag bor på södermalm, vilket är landets kändistätaste område. Ser man minst en kändis i timmen när man spatserar...

Gladiatornissar är tyvärr inte kändisar. Dom är bara högar med kött, ingenting annat...


Jag är väldigt dryg, jag vet. Men för guds skull...

Mmmmm Gladiator Elin är "bara en hög med kött"
 

Bifogat

  • fvm19.jpg
    fvm19.jpg
    39.5 KB · Visningar: 363

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
starclassic skrev:
Mmmmm Gladiator Elin är "bara en hög med kött"

Åhh, fy fan... Nu mår jag illa... :huvet

Edit: Användandet av "Gladiator" framför namnet på någon är också ganska befängt om man menar på att människan i fråga må vara känd i folks ögon.

Edit: Glömde smileyn :)
 
Last edited:

Kneedrag

Guest
hojdå Det är väll inget vad jag får stå ut med på jobbet. Ser kändisar varje dag så jag spyyyyyr. :4skrika :zpy :gråta :censored.
 

2fläsk4hjo

Guest
Amen!! min kille då va! han har en trimmad puch och den brukar han vara ute mä å Rrräääääjsa mot kungen när han kör sin Påårrshhää,

En gång så åkte vi på bakhjulet i 70, å alla tyckte vi va "OUTLAWS" :Bugar
 

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Hojlös =/
2fläsk4hjo skrev:
Amen!! min kille då va! han har en trimmad puch och den brukar han vara ute mä å Rrräääääjsa mot kungen när han kör sin Påårrshhää,

En gång så åkte vi på bakhjulet i 70, å alla tyckte vi va "OUTLAWS" :Bugar
"Mähh!" :pannkyss
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Shit man kan inte annat än skratta åt alla.. jag känner den å den.. eller min kompis..
Därför ska jag berätta en historia..
När jag var i Kroatien och kollade på fotbolls VM (på TV) var på semester i Kroatien. Så satt vi på en bar. Jag hejade på Sverige och servitrisen kom och frågade om jag tycker om sverige mm.. och så sa han lite senare att han känner Zlatan och bor granne med honom.! Coolt tyckte jag och inget mer med det. Jag hann inte prata mer med honom den kvällen eftersom det var så mycket folk där.. Men tillbaka några dagar senare när det var lite mer lungt så började vi prata..
Nu kommer det roliga..!! Efter en stunds fotbollspratande och Zlatan pratande så kom det där med granne upp igen. Då sa han att han bode granne med honom och kände honom och viste exakt i vilken by/stad han bode när han bode nere i bosnien. Då frågade jag om han bodde huset i jämte eller några hus ifrån... Njaaa svara han heheh :lol 30-40 km. hahahaha det kallar jag bo granne.!! :hihi :lol :lol
 

snurbo

Gasa tills det rasar!!!!!
Gick med
9 Apr 2004
Ort
Skövde
Hoj
Honda 400TRX
2fläsk4hjo skrev:
Amen!! min kille då va! han har en trimmad puch och den brukar han vara ute mä å Rrräääääjsa mot kungen när han kör sin Påårrshhää,

En gång så åkte vi på bakhjulet i 70, å alla tyckte vi va "OUTLAWS" :Bugar




Hehehehhe...... Puch rules
 

Chribba

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
R6
McB skrev:
Jag har ett spräckt revben och sitter och pluggar matematik, så jag har rätt att vara dryg. :gnissla

Rent spontant så verkar inte din graf stämma med funktionen du har skrivit ovanför grafen.
 

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
0 bhp
Jag tänkte satsa mina ören på f(x)=8/6*x^2-32/6*x+4. Men den stämmer inte för f(-1) & f(5) verkar det som.
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top