Tänkte faktiskt ta och provköra 300ninjan i vår, hade en 250ninja och där saknades faktiskt effekt. Möjligt att 300ninjan täcker upp det, är nyfiken på det..
HOjen jag har nu valde därför att den hade tillräckligt med effekt, var skönt att köra och inte helt jobbig att köra långt på. Allroundig hoj, helt enkelt, vilket jag var ute efter.
en anledning till att nuvarande regler e bättre är som sagt tidigare att dom flesta hojar inte går under 70 kw i dagens mellanklass, alltså kommer utbudet minska markant nästa år vilket därav kommer påverka mitt hojval. Det är där det klämmer.
Som också sagt innan så föredrar jag helt ärligt att åka på en stryp (25kw)´s cykel som jag verkligen vill ha och är glad att äga än att ha en cykel på 35kw som jag inte trivs med såvidare värst att åka runt på. Det vet ju ni också man vill ju att det ska kännas rätt i hjärtat med sitt cykelval! Kan göra mycket för det 1sta alternativet.
Skulle vilja ha en ducati 748,749, honda hornet eller yamaha fz6n och en streettriple hade vart smutt det med!
Jag förstår ärligt talat inte denna ungdomliga hets för att få åka stooora maskiner... Precis fixat iordning sonens CBR400-87. Den har 41kw och borde således vara lättbantad till 35. Den är skitkul att köra, lite känsla av att det går att göra som de glada japanerna på de tighta små trixbanorna med den, varvar till 15.500 och låter som en formel1bil redan från låga varv. Hänger med bra vid rödljusen också.
Men jag är väl en gammal stofil...
Först tänkte jag svara:Det finns exakt 0 st cbr 400 på blocket, vilken av dom ska TS köpa?
Först tänkte jag svara:
"Jag köpte min efter att tråden startats... Men det lär väl aldrig läggas ut nya annonser på Blocket förstås..? Eller hur tänkte du nu..?"
Men sedan insåg jag att det inte är nå'n vits att bemöta den typen av inlägg...
Det finns exakt 0 st cbr 400 på blocket, vilken av dom ska TS köpa?
Alla hojar i hela världen säljs via blocket, så det du säger innebär att det just nu inte finns någon enda cbr400 till salu någonstans.
Trist som fan.
Näe, men syftade lite mer på att det är en jäkligt unik hoj som inte är så lätt att få tag på.
Lite som, jag fattar inte varför alla ungar vill ha en fräsig bil för, det finns ju roliga gamla Ferraris..
Grattis som fan, är väl på plats då?
Tack som fan!! =) haha jorå! Dock bara en hoj som saknas men det kommer =) Sjukt vad låga priserna är alltså HELT GALET
Sitter precis i samma sits som dig, är 21 och ska ta körkort nu till sommaren. Blev så jävla arg när jag fick reda om detta då jag alltid önskat mig en sporthoj. Så jag skiter i vilket, har nyligen köpt en ninja 636r -06 och tänker ha jävligt skoj. Kör jag lagligt enligt trafiken och dem stoppar mig för en kontroll så får jag max böter ifall dem ens orkar bänka hojen. Tänker inte ens tanken att köra med en sleden 300 elr liknande, och är ej sugen på att ge 80k för en ny mc som är anpassad för A2 kortet..
Dom behöver inte bänka din hoj. Det är bara att kolla reg beviset i datorn, då ser man att hojen har mer än 70 kw orginal och därmed olaglig för dig att köra oavsett strypt eller ostrypt. ENKELT!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|