Donera din hoj till mig!!

lotus-jonas

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2010
Hoj
VOR 501 solg. ducati 750 sport 2001. yamaha virago 750 1999. ducati 160 monza 1964
Det är bra grejor, som du skrev på mail. Dock letar jag nån hoj att bygga på, gärna en Honda cb125t. Behöver inte va pappar på hojen

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Ett välmenat tips till trådskaparen är att lägga lite pengar på utgångsobjektet. Kan ta emot att lägga 5tkr på nåt som ändå ska byggas om, men då kan du koncentrera krafterna på att få hojen i den stil du vill, istället för att lägga tusenlappar på att få den att gå. För att sedan plöja ner ytterliga pesetas för att få till stilen på den.
Och då kan du säkert kränga av prylar från utgångsobjektet du inte vill ha.
Många av mina projekt hade kommit bättre ut om jag köpt rullande objekt från början.

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Jag kan nog tom betala lite för den. PMa mig om han vill bli av med den.

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
Hej! lånar tråden lite! Jag sålde min hoj för att köpa nåt annat (barnvagn) precis som TS. sålde sin hoj och köpte cross... :fakta kan nån skänka en hoj till mig???

Jag har dock åkt R1 och gixxer1000 så inget mindre slött tack!

Om det är som så att du försökt sålt din hoj inför vintern men ej lyckats så kan jag ta den utan papper och bortkapat chassinr. men jag vill ha kvar serviceboken för annars rasar den direCt!! :lol

Hoppas att alla tänker med hjärtat på mig och TS. som fått lov att sälja våra hojar bara för att vi vill ha barnvagnar , crossar etc. med!:dummer

I-landsproblem när man inte har råd med både cross och landsvägshoj! :arsele

Med vänlig hälsning

lotus-jonas

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2010
Hoj
VOR 501 solg. ducati 750 sport 2001. yamaha virago 750 1999. ducati 160 monza 1964
Jag har själv donerat grejor till andra som behövde dom, så jag tyckte det kanske var en bra ide att starta en tråd, det kunde ju faktisk va så att någon hade en gammal hoj som bara stod och tog plats. Självklart blev det en massa onödiga inlägg från folk som antingen inte fattade vad grejen med denna tråd är, vissa kanske bara är idioter, vem vet. Anyway, tack till alla seriöse dom har hört av sig på mail eller telefon. Jag har dock inte hittat rätt objekt än.

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
Jag har själv donerat grejor till andra som behövde dom, så jag tyckte det kanske var en bra ide att starta en tråd, det kunde ju faktisk va så att någon hade en gammal hoj som bara stod och tog plats. Självklart blev det en massa onödiga inlägg från folk som antingen inte fattade vad grejen med denna tråd är, vissa kanske bara är idioter, vem vet. Anyway, tack till alla seriöse dom har hört av sig på mail eller telefon. Jag har dock inte hittat rätt objekt än.

Vad är grejen med denna tråd?:dummer

Bättre lägga ut en annons efter de modeller som kan tänkas vara intressanta än att tigga projektobjekt då man här på SH. i alla fall får räkna med att folk skriver dumma inlägg... ska man sen göra en bedömning på hur du tar det som skrivs i inläggen så kan man ju gå till 1.a sidan och scrolla längst ner och kolla vad du skriver till "Thorped" när han erbjuder dig en gokart.... :fakta

Ska man tigga så ska man vara ödmjuk! :Bugar:smasha

Sen att du säljer halvfärdiga projekt och sen vill att vi andra SH-are ska sponsra dig med nya hojar sticker lite i ögonen då det känns som ett "pyramidspel" :fakta

Såg att du nu lagt ut annonser vilket var bra mycket smartare! :tummenupp

Med vänlig hälsning

Last edited:

lotus-jonas

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2010
Hoj
Ingen som har något gammalt objekt i garagen?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati