Donken Onsdagen den 14/3

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
För oss som har ställt av hojen för vintern då...???
Jobbigt att ställa på den nu och lägga ut en jävla massa tusenlappar om snöhelvettet kommer tebax om nån vecka :näsblod

Jag tänkte bara kvista förbi på väg hem från jobbet. Min hoj är i beståndsdelar.

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
meh försäkringen går inte igång förns den 1 April :(

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Men nu var det inte så att folk skulle känna press att ta hojen dit heller..jag vill bara se era glada nunor..varesig dom åker Saab, Gixxer eller SL buss :)hihi) in..okej?
Det slutar bergis med att jag tar bilen dit ändå ;) nu när jag fått feta högtalare i den :)

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Men nu var det inte så att folk skulle känna press att ta hojen dit heller..jag vill bara se era glada nunor..varesig dom åker Saab, Gixxer eller SL buss :)hihi) in..okej?
Det slutar bergis med att jag tar bilen dit ändå ;) nu när jag fått feta högtalare i den :)

fy fan va dålig stiiiiiil asså ;)

busz

Killen med oljetryck!
Gick med
17 Feb 2004
Hoj
StreetTriple R -10
Perfa...
Då kan du ju servera bullarna direkt ur bakluckan :tummenupp

mc.chic

Ny medlem
Gick med
23 Jan 2006
Hoj
CBF -07
kan tänka mig titta förbi om jag är i stan... en lite fråga dock, är ni något gäng som känner varandra från förr. Jag antar att man är välkommer som outsider också :) förra sesången var det okej att åka mestadels själv men är ju trevligt om man kan få lite andra som vill åka med än :yoparty

busz

Killen med oljetryck!
Gick med
17 Feb 2004
Hoj
StreetTriple R -10
Ska vi ha på oss gula mössor så vi känner igen vilka som är mc folk? :gnissla

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
kan tänka mig titta förbi om jag är i stan... en lite fråga dock, är ni något gäng som känner varandra från förr. Jag antar att man är välkommer som outsider också :) förra sesången var det okej att åka mestadels själv men är ju trevligt om man kan få lite andra som vill åka med än :yoparty

Det finns väl en liten tight kärna av den allra värsta sortens gamla gubbar och damer såsom Jörgen, nursey, Ullis och åldersmannen KaptenRö*skägg. Dem är lite sträva och svåra att komma unifund med men väl där så är dem rätt ok ;)

Vi outsiders står vid sidan om och beundrar de lärda och vackra medans de poserar och torrbryter ikapp. Har vi tur kan vi få dela deras bord eller kanske t.o.m bli tillfrågade om vår åsikt i något ställningstagande... Men annars är det rätt grått och trist, men vad gör man inte för att komma lite närmare gänget lixom... :D

-@

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Shysst om det kan bli en Stenslätten-Färja-Burgare i vaxholm-Bogan-Donken på onsdag. :yoparty

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Kul för er att ni kan komma.. :mad:
Sj har jag barnen nästa vecka och kan inte komma loss.:huvet
Får väl försöka komma loss till nästa gång ni ska ha det mysigt allesammans.

Hoppas ni får det trevligt. :rolleyes: Är inte alls avundsjuk.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona

Hej stumpan...det är några av oss som känner varandra lite bättre än andra men detta är mer en allmän inbjudan/uppmaning :p så vi kommer in i sommarmentaliteten NUUUUUU samt lär känna nya människor ju :yoparty . Om du vill åka med mig så hojta via PM så får du mitt nummer. Isf tar jag bilen..så kan tant Ullis få åka räsermazda också ;)

Ska vi ha på oss gula mössor så vi känner igen vilka som är mc folk? :gnissla

Vi är dräggen som står vid stenmuren och hänger :p:D

Last edited by a moderator:

ChristianSTHLM

Trafikpolisen finns för Din skull!
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Gul Hornet 600
Låter ju onekligen intressant. Bullar är ju alltid gott.

Dock känner jag ju ingen och kommer att känna mig liten och bortkommen. :pannkyss

Men blir det bra väder kan det hända att jag tittar förbi :D

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Man behöver inte känna någon..det är ju det som är poängen :)
Innan ni kommer hem den kvällen kommer ni vara glaaada att ni inte känner någon hehehe..trasigare människor än oss får man fan leta efter:tuttar Men trasiga på ett bra sätt :tungan

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Dyker självklart upp:tummenupp

Tyvärr blir det nog till fots:gnissla

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln