DPD - transportföretag

ARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!! Paketet gick SÖNDER! Ett fjuttigt litet paket!!! gick sönder!! VARFÖR?!?!!?!?!? Nu har jag ringt tyskland oxå!!! Hoppas det går att skicka ut det igen då det tydligen var lämnat tillbaka till sändaren. SUCK! Arslehål!

Nu blir det inge köra på Bikeweek. Tack DPD då!.. suuuuck

Swedie skrev:
ARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!! Paketet gick SÖNDER! Ett fjuttigt litet paket!!! gick sönder!! VARFÖR?!?!!?!?!? Nu har jag ringt tyskland oxå!!! Hoppas det går att skicka ut det igen då det tydligen var lämnat tillbaka till sändaren. SUCK! Arslehål!

Nu blir det inge köra på Bikeweek. Tack DPD då!.. suuuuck

Aj. Sånt är surt. Jag anade det när det stod "inbound". Typ retur. Vad var det du skulle ha då? Kan dom inte flyga upp det med UPS eller någe? Lev rövare! Den som gapar mest och är jobbigast brukar få snabb service för dem vill man bli av med s.f.s.m! :)

Heller inte säkert att det var transportföretagets fel. Idag tessempel öppnade jag en plombad burk (ja växelflak då) med endast två(2) postburar i längst fram. Är det möjligt att misslyckas med att säkra två(2) burar med hjälp av ett kraftigt spännband? Ja. Avsändaren, ett större IT-företag, hade inga problem alls med det, jag begriper inte hur. Ena buren hade slitit sig och mosat ett mindre paket som trillat ner från den andra. Makalöst.

Fast i ditt fall var det nog inte några plombade burkar från säljföretaget inblandade.... Paketet kom väl i slagsmål med en truck, som vanligt. Som vann genom att helt enkelt köra över det. Det är inte lätt att vara liten i en hård terminalvärld.

Hoppas det fixar sig!

det är en grej som inte är direkt mängdvara av...... så är det trasigt.. jaru.. INTE BRA!

nån som vet om man kan med sitt tracking # plocka upp ett DPD paket innan det kommer avi i lådan. då kanske man kan spara 1 dag?

Går iaf att göra så med vanliga posten paket, så borde väl gå med DPD oxå, så länge ngn har koll på vart det befinner sig!

Swedie skrev:
nån som vet om man kan med sitt tracking # plocka upp ett DPD paket innan det kommer avi i lådan. då kanske man kan spara 1 dag?

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back