DQ Racing RookieRookieRace report

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
GSXR1100R skrev:
Jag såg dig igår... du satt på bänken och såg fetesnabb ut, men inte fan körde du :fakta

Körde ju första passet, sen blev det ju blött. :rodnar

Vad är det för mening med att bo ett stenkast från RUSTA som har Fete Rookietälten [TM] och ändå ta med ett depåtält som man fick från FujiFilm när man framkallade 3 rullar med dubbla kopior?

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jalle skrev:
Körde ju första passet, sen blev det ju blött. :rodnar

Vad är det för mening med att bo ett stenkast från RUSTA som har Fete Rookietälten [TM] och ändå ta med ett depåtält som man fick från FujiFilm när man framkallade 3 rullar med dubbla kopior?

Ja du körde första & enda passet i torrföre, jag fick inte ett enda varv på heltorr bana, mitt fetelyxextraallttält funkar perfa om ni ger f-n i att ta bort vikterna :mad:

p.s har du får 99 listan ännu ifrån Mumlan (Mummelhumlan).

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Madhonda skrev:
Fan Björn... du kommer hem från utomlandet o totalimponerar. :tummenupp

Björnar regerar! Alltid :fakta :hej

Jag var inte bara snabbare än Chrille å mummelhumlan någonsin varit; 56,132, sug på den ni två.. Jag körde desutom bara andra kvalet å var snabbare än Technofarfar.. :fakta

Fast nu är det snart dags för vinteride för oss..

/B

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Bj.O.rn skrev:

Jag var inte bara snabbare än Chrille å mummelhumlan någonsin varit; 56,132, sug på den ni två.. Jag körde desutom bara andra kvalet å var snabbare än Technofarfar.. :fakta

/B

Jag hade varit en riktig idiot om jag inte erkänner att din körning i år oroar inför nästa år, men inte katten ska jag göra det lätt för dig...

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Jag hade varit en riktig idiot om jag inte erkänner att din körning i år oroar inför nästa år, men inte katten ska jag göra det lätt för dig...

Nästa år bromsar jag ännu senare.. :fakta

/B

Bifogat

• radialare.jpg
    radialare.jpg
    115.8 KB · Visningar: 176

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jaha nu är Nr:18 och spammar ytterligare en tråd med sina fantasitider och fabulerar om att han skulle varit si och så snabb om han tävlat. Skapa en egen tråd! :mad:

Det här är en tråd om hur fort DonQ kört = snabbare än Nr:18. :fakta

Last edited:

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Det känns svårt att inte ha kunnat uppfylla sin plikt som paraplyflicka, särskilt under en så framgångsrik helg. Men jag fick 22 500 av släktingarna som tröst för att jag var tvungen att åka till Borås i stället för att vistas i glamour i rr-depå...

Last edited:

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Macho Woman skrev:
Men jag fick 22 500 av släktingarna som tröst för att jag var tvungen att åka till Borås i stället för att vistas glamour i rr-depå...

Bra, då kan du sponsa mig, inte fått ett öre av någon på snart 20 år..

/B

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Macho Woman skrev:
22 500 räcker knappt till mitt klädkonto under en månad...

AppApp, nu ser du till att sälja alla dina kläder, så har ju fanken råd med ett helt vm-team. Nu har du inga ursäkter kvar längre för att inte köra rr.

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Goodstuff skrev:
Jaha nu är Nr:18 och spammar ytterligare en tråd med sina fantasitider och fabulerar om att han skulle varit si och så snabb om han tävlat. Skapa en egen tråd! :mad:

Ja, det där är känsliga ämnen :) Men som sagt, åter till ämnet: DQs race. MYCKET imponerande tider, tycker jag. Jäkligt strongt kört. Det är bara att planera för träningsläger i vår :tummenupp

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Goodstuff skrev:

Du får ta på dig en del av det, det var du som öppnade locket till syltburken genom att jämföra Björns tider satta nu med tiderna satta i våras, i en annan klass.. Tror inte ett ögonblick på att jag hade kommit fyra i R1000 före Camillio, även om min sluttid nu var bättre än hans då..

Grattis som faan Riddarn i vicket fall!

Nåväl, vi får väl starta team björnligan eller nåt.. hähä..

/B

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ja det var jäklar vilken hög försvarsinställning så gott som samtliga gamla föredettingar som inte körde i helgen har ;)
Låt oss göra upp detta till våren!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Bj.O.rn skrev:
Du får ta på dig en del av det, det var du som öppnade locket till syltburken genom att jämföra Björns tider satta nu med tiderna satta i våras, i en annan klass.. Tror inte ett ögonblick på att jag hade kommit fyra i R1000 före Camillio, även om min sluttid nu var bättre än hans då..

Grattis som faan Riddarn i vicket fall!

Nåväl, vi får väl starta team björnligan eller nåt.. hähä..

/B

Förvisso men det gjorde jag mest för att visa på att det faktiskt kördes duktig fort igår i båda Rookieklasserna. Att det är en omöjlig jämförelse är en annan femma.

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Macho Woman skrev:
Det känns svårt att inte ha kunnat uppfylla sin plikt som paraplyflicka, särskilt under en så framgångsrik helg. Men jag fick 22 500 av släktingarna som tröst för att jag var tvungen att åka till Borås i stället för att vistas i glamour i rr-depå...

Och jag ringde dig ifrån Falken i lördags men du svarade inte, som vanligt.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
*Suck*
Ännu en med en touringkawa som kör alldeles för fort...
Eftersom jag har bestämt att jag ska göra mina första stapplande bambisteg i tävlingssammanhang nästa sommar så vore det skönt att kunna skylla på nått för man är långsam.
Typ gammal hoj eller gummi på fotpinnarna eller vad som helst....
Men det sket sig tydligen.
*Suck* igen.
Men en stor bugning för att det gick så bra är du värd. :bow

" Var fan är startlampan. Paniik!"
Jo, det fanns två av dem men den vid första led la av efter 400.
Tyckte att det var lite konstigt att hela ledet jag skulle "ha koll på :eek: " tjyvade... Som tur var öppnade jag inte munnen förtidigt som annars är brukligt.

Mad Moose

Livet efter RR
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Stockholm City Bikes
Don Quixote skrev:
Laddar hårt in i första böj och lyckas bromsa förbi ovan nämnda Mats.

Passa på och njut för det var första och sista gången som det händer. :lol
Jag är grymt besviken på mina första varv. Jag måste jobba på att få min hjärna att förstå att det går att köra fortare från start. :brynad

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...