Chrille skrev:
Och Sleazy som vittne....![]()
Det går säkert att muta till sig en 51'a med hjälp av lite grappa
Chrille skrev:
Och Sleazy som vittne....![]()
GSXR1100R skrev:Jag såg dig igår... du satt på bänken och såg fetesnabb ut, men inte fan körde du![]()
Jalle skrev:Körde ju första passet, sen blev det ju blött.![]()
Vad är det för mening med att bo ett stenkast från RUSTA som har Fete Rookietälten [TM] och ändå ta med ett depåtält som man fick från FujiFilm när man framkallade 3 rullar med dubbla kopior?
Madhonda skrev:Fan Björn... du kommer hem från utomlandet o totalimponerar.![]()
Bj.O.rn skrev:
Jag var inte bara snabbare än Chrille å mummelhumlan någonsin varit; 56,132, sug på den ni två.. Jag körde desutom bara andra kvalet å var snabbare än Technofarfar..![]()
/B
Chrille skrev:Jag hade varit en riktig idiot om jag inte erkänner att din körning i år oroar inför nästa år, men inte katten ska jag göra det lätt för dig...
Macho Woman skrev:Men jag fick 22 500 av släktingarna som tröst för att jag var tvungen att åka till Borås i stället för att vistas glamour i rr-depå...
Bj.O.rn skrev:Bra, då kan du sponsa mig, inte fått ett öre av någon på snart 20 år..
/B
Macho Woman skrev:22 500 räcker knappt till mitt klädkonto under en månad...
Goodstuff skrev:Jaha nu är Nr:18 och spammar ytterligare en tråd med sina fantasitider och fabulerar om att han skulle varit si och så snabb om han tävlat. Skapa en egen tråd!![]()
Det här är en tråd om hur fort DonQ kört = snabbare än Nr:18.![]()
Goodstuff skrev:Jaha nu är Nr:18 och spammar ytterligare en tråd med sina fantasitider och fabulerar om att han skulle varit si och så snabb om han tävlat. Skapa en egen tråd!![]()
Det här är en tråd om hur fort DonQ kört = snabbare än Nr:18.![]()
Bj.O.rn skrev:Du får ta på dig en del av det, det var du som öppnade locket till syltburken genom att jämföra Björns tider satta nu med tiderna satta i våras, i en annan klass.. Tror inte ett ögonblick på att jag hade kommit fyra i R1000 före Camillio, även om min sluttid nu var bättre än hans då..
Grattis som faan Riddarn i vicket fall!
Nåväl, vi får väl starta team björnligan eller nåt.. hähä..
/B
Don Quixote skrev:...
Låt oss göra upp detta till våren!
Macho Woman skrev:Det känns svårt att inte ha kunnat uppfylla sin plikt som paraplyflicka, särskilt under en så framgångsrik helg. Men jag fick 22 500 av släktingarna som tröst för att jag var tvungen att åka till Borås i stället för att vistas i glamour i rr-depå...
Men jag har tagit fler poängChrille skrev:Selfölgelig!!!!
...Så länge ingen påstår at Mumlot är snabbare än mig....
Don Quixote skrev:Laddar hårt in i första böj och lyckas bromsa förbi ovan nämnda Mats.
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |