Drömmande köpare!

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Dom där pojkarna..

Dom är duktiga affärsmän, det är klart.
Jag sålde en Golf med brustet grenrör för ett antal år sedan. Dödstrött på skräpet blev det Gula Tidningen och 1000:- för bilen. Den var såld kl 06.10 på morgonen. - problemet väck..:D
Men efter en vecka då j-ar...då började ett antal av "dom där" ringa och ville köpa... för femhondra spenn..

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Zigge skrev:
Han må ha rätt, men bara det faktum att han påtalar dessa fakta gör ju att man hellre behåller än säljer till honom/henne. :fakta

Uhm, OT, men du råkar inte vara fotbollsintresserad twinner?

tja! hatar fotboll :D hatar alla folksporter :) sorry :hej

vadårå?

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
DET TOG JU INTE LÅNG TID INNNAN "RASSEJÄVLARNA" BÖRJADE SPAMMA I DENNA TRÅD,dom förutfattade meningarna haglar över SP,så är det och så kommer det alltid att vara.

:kulspruta :finger

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
conno skrev:
kalla mig omogen om du vill men det kanske dax att vakna. man har väl ögon att se med

Ögon att se vad med?
Att han har konstigt namn?
Att han vill ha sporthoj men har lite orimliga krav?

Mina ögon öppnades just med..
Det finns skumma människor helt klart men vad spelar det för roll vad dom heter eller kommer ifrån?

Det finns konstiga människor överallt och jag har hittat en till....

*DIABLO*

Guest
sEiKo skrev:
Ögon att se vad med?
Att han har konstigt namn?
Att han vill ha sporthoj men har lite orimliga krav?

Mina ögon öppnades just med..
Det finns skumma människor helt klart men vad spelar det för roll vad dom heter eller kommer ifrån?

Det finns konstiga människor överallt och jag har hittat en till....

Bra sagt :tummenupp

Gandalf

# 51
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
R1 -07, 660 -04
Nacka skrev:
'Dom där'?

Är det 'såna här' eller vad? :confused:

Det tragiska med detta e att det oftas på detta program söks efter mörka grabbar som pratar svenska med brytning..

Det skapar en viss irretation i samhället mot vissa folkgrupper.

Detta e inte rasistiskt detta är bara fakta :fakta

Kommer nån nu och kallar mig rasist så vafan då e jag väll det e din personens ögon och bryr mig noll och inget om den åsikten!!

out4speed

Tabernakel
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Ducati 1000ss
Gandalf skrev:
Det tragiska med detta e att det oftas på detta program söks efter mörka grabbar som pratar svenska med brytning..

Kommer nån nu och kallar mig rasist så vafan då e jag väll det e din personens ögon och bryr mig noll och inget om den åsikten!!
I sverige FÅR du inte tycka och tänka vad du vill längre , då är du rasist, hissa svenska flaggan eller sjung nationalsången på skolavslutnigen så är du rasist.

Tråkig utveckling , dessutom tråkigt att alla utlänningar dras över samma kam .

Med hårdare staff för kriminalitet i sverige så slapp vi kanske både svenska och utlänska rötägg.

Sen att de oftast är mer utlännigar än svenskar som ringer på biliga annonser är väl ingen nyhet , de är väl helt enkelt mer prismedvetna än vad vi är.

Hade en hel släkt här i vintras och provade om mina alufälgar jag hade till salu passde deras bilar :rolleyes:

Kan tillägga att det var nästan 20 grader kallt och snö ute , och de höll på i över en timme med att testa fälgarna på olika bilar :skrämd

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
out4speed skrev:
I sverige FÅR du inte tycka och tänka vad du vill längre , då är du rasist, hissa svenska flaggan eller sjung nationalsången på skolavslutnigen så är du rasist.

Precis, å det e jävligt synd! Bara för att man älskar sitt land kan folk så lätt få för sig att man hatar alla som inte härstammar från Sverige. :(

Zigge

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VFR 750 F -91
twinner666 skrev:
tja! hatar fotboll :D hatar alla folksporter :) sorry :hej

vadårå?

Ah, ska till "dina trakter" och sparka boll på lördag, tänkte om du kanske följde Bissarna ngt bara... :rolleyes:

Gandalf

# 51
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
R1 -07, 660 -04
out4speed skrev:

Men det kan vi skylla regeringen för!
Det e dom som vikit sig.

Säg till Norrmännen att dom inte får fira 17 Maj.
Eller Amerikanerna att dom inte får bära deras fana hur som helst.
Finns inget annat land i världen som håller på att fjanta som vi gör
Vi e så rädd att få dåligt rykte.
Finnarna har stängt gränserna och tar inte in några..
Vem klandrar dom?
Dock har dom fullt upp med Zigenare osv.

Men i slutändan så e det vi folket som måste ställa oss upp och göra slag i saken.
Höja våra fanor och inte skämmas för att vara SVENSK.

Mavve

Guest
Det var utlänningar som var på min hoj. De drar ju med sina landsmän i skiten.

Kommer jag, en norrman och en finne till kroatien så är vi "samma skit" där nere.

De som ville stjäla min hoj har gjort att jag går beväpnad och om nån av dem vill mig nånting utgår jag från att de vill mig illa numera.

Tyvärr...... jag hade skämts ihjäl nere i kroatien om mina landsmän hade betett sig så illa att de alla var hatade av vissa grupper där nere, eller flyttat om jag hade hatat landet.

Alla har sin åsikt och min är bildad av flera års riktigt taskiga erfarenheter från utlänningarna.

Man märker det ju bara på barnen man säljer glass till. De beter sig så illa att idag tog jag tag i en kille som klättrade in i glassbilen och slängde iväg honom..... han tyckte det var jätteroligt. Han var utlänning.
Svenska barn gömmer sig bakom mammas ben eller så frågar de på sin höjd efter gratis glass...... det är barn jag nån gång gett gratris glass redan så de känner till det.

Detta betyder inte att jag hatar tex. dig "yamahaR6-03"..... bara de asen som saknar vett innanför pannan.

750RR

conno

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Såld
Gandalf skrev:

Men efterlyst har till och med varit nära att stängas ner pga detta, skrämande. (Sanningen är alltid värst men det är sanning).
Sverige är ett "demokratiskt" land, men hur kommer det sig att allt fler röstar på Sverigedemokraterna. Det är folket som har röstat. Kolla i Danmark, Noge, Finland, var är felet?. Prata med en polis som jobbar på ett invandrartätområde vad han tycker om "det" (men har ju "RASIST" precis som alla andra poliser). såg två blondhåriga, blåögda killar prata när jag gick från min flickvän, dom bröt som f*n. hade aldrig tolererat mina barn bryta (har inga men om). Vad är fel? En fd kollega är Kosovo bor i en förort (invandrartät) HAN vill inte sina barn ska växa upp, mm där. Han säger att dom uppfostrar sina barn på ett "annat" sätt än svenskar. Enligt hans åsikt dom är sjuka i huvudet.

Kalla mig rasist. Jag ser saker som dom är. stå för din åsikt, hur den är :rock

Mavve

Guest
conno skrev:
Men efterlyst har till och med varit nära att stängas ner pga detta, skrämande. (Sanningen är alltid värst men det är sanning).
Sverige är ett "demokratiskt" land, men hur kommer det sig att allt fler röstar på Sverigedemokraterna. Det är folket som har röstat. Kolla i Danmark, Noge, Finland, var är felet?. Prata med en polis som jobbar på ett invandrartätområde vad han tycker om "det" (men har ju "RASIST" precis som alla andra poliser). såg två blondhåriga, blåögda killar prata när jag gick från min flickvän, dom bröt som f*n. hade aldrig tolererat mina barn bryta (har inga men om). Vad är fel? En fd kollega är Kosovo bor i en förort (invandrartät) HAN vill inte sina barn ska växa upp, mm där. Han säger att dom uppfostrar sina barn på ett "annat" sätt än svenskar. Enligt hans åsikt dom är sjuka i huvudet.

Jag hade blivit arg om nån hade kallat mig rasist. För det är jag verkligen inte. Om en svensk hade försökt stjäla min hoj hade jag skjutit honom lika glatt för det. Mörkhyad som solbrunbränd...... alla hojtjuvar skall dö :mad:

Att utlänningarna inte har nån som helst vett&etikett vet vi ju redan. De som har syns&märks mer och de kan man umgås med oxå.

750RR

conno

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Såld
Mavve skrev:
Jag hade blivit arg om nån hade kallat mig rasist. För det är jag verkligen inte. Om en svensk hade försökt stjäla min hoj hade jag skjutit honom lika glatt för det. Mörkhyad som solbrunbränd...... alla hojtjuvar skall dö :mad:

Att utlänningarna inte har nån som helst vett&etikett vet vi ju redan. De som har syns&märks mer och de kan man umgås med oxå.

750RR

En tjuv är en tjuv :kulspruta

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Invandrare hit och invandrare dit,,,
Är det någon mer än jag som irriterar sig på dåligt pålästa däcksparkare?
Kommer oftast två och två, där en utgör rollen som köpare och den andra som "sakkunnig".
Brukar vara krav på ett stenhård ansiktsutryck och allmänt småstörigt uppträdande.
Mötet brukar efter en lång stunds krypande, sparkande, pillande och totalt onödigt tomgasande avslutas med ogenomtänkta kommentarer av "den sakkunnige" och en saftig och totalt oacceptabel prutning.
Dessa vidriga spekulanter är svennar till 99% och man har stor lust att samtidigt som man för upp en enorm buttplugg i anus på förövaren tala om för honom att han aldrig skall spilla min dyrbara tid på sådant sätt någonsin igen.

Har vi några däcksparkare här inne?

Gildemeister

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
GSXR 750 -01, Jardine slipon, KN Filter och Power Commander
conno skrev:

Sen kan man ju alltid fråga en polis som jobbar med sk MC relaterade brott vad han tycker om det.

Fattar inte riktigt vad du vill ha sagt med

"Prata med en polis som jobbar på ett invandrartätområde vad han tycker om "det" (men har ju "RASIST" precis som alla andra poliser). "

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept