NU NU NU! Har jag ÄNTLIGEN drömt något, jag brukar aldrig drömma något
Eller åtminstone brukar det gå några år mellan gångerna.
Nu ska den här tråden få sig en hissåkning till första sidan
Det som dock skrämmer mig är det jag drömde. Så nu får den berömda gräddan av SHs drömtydare hjälpa mig!
Jag drömde om en av mina (kvinnliga
) klasskamrater. So far inget dumt. Större delen av drömmen kommer jag bara ihåg fragment av. Men sedan så är jag och klasskamraten på en pub eller något. Det börjar bli lite action
brynad) och helt plötsligt är vi en lägenhet eller något. Vi börjar kladda lite på varandra. Men när det börjar närma sig andra bas visar det sig att hon är en kille
Det sjuka är jag kommer fram till att "Tja, inget sex då" sedan fortsätter vi hångla.
Strax efter vaknar jag av alarmet (06:30) och är på skitbra humör. Jag brukar vara i koma fram till lunch och ha ett fruktansvärt morgonhumör.
Först efter några minuter går det upp för mig vad som skett och lägger mig i fosterställning i duschen och gråter (okej kanske inte).
Seriöst, jag har inte repat mig än. Hur ska jag kunna rehabilitera mig från det här? Håller jag på att glida över på "andra sidan"? Mitt annars fruktansvärt stadiga psyke har fått sig en riktigt törn och skrämmer mig.