Drömtråden! Vad drömde du i natt?

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Nja det e väl inget fel på att vara bi? Dubbelt så många att välja på ju. :D

Ajuste, tänkte ente på det. Fan du borde bli kurator istället för dagens sömnpiller som bara ser problem :)

Men jag ryser varje gång jag sett människan idag :gnissla Seriöst läskigt med sådana kraftiga "känslor" för mig. Jag brukar likCsom aldrig ha några känslor öht.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Ajuste, tänkte ente på det. Fan du borde bli kurator istället för dagens sömnpiller som bara ser problem :)

Men jag ryser varje gång jag sett människan idag :gnissla Seriöst läskigt med sådana kraftiga "känslor" för mig. Jag brukar likCsom aldrig ha några känslor öht.

Men va fan? Gå fram till henne och förklara läget. Säg att du mår jåttedåligt och måste får reda på hur det ligger till. :D

Det kanske t.o.m blir lite :ligga

Frappe

Helvetica X - Stunttroop
Gick med
8 Oct 2007
Hoj
Yamaha DTR 125 99, Beta RR50 SM 07, Commencal Furious 09, Sålda: KTM 250 SXF, Yamaha DT50LC, Pitpro pitbike,
Jag har oxå en dröm som hemsökt mig hela mitt liv. Det är en väldigt kort, intensiv och helt ologisk dröm. Jag ser mig själv som genom en övervakningskamera som sitter placerad uppe i ett hörn i taket. Helt plötsligt zoomar bilden hastigt in jättenära (för nära) och sedan ut igen. Detta zoomande brukar pågå ett par gånger sedan vaknar jag i panik.
Det är fruktansvärt obehagligt när zoomningen börjar, jag kan inte svara på varför.

hahaha, skrattar så jag gråter fan :D läst om det flera gånger i rad nu...

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
Dock inte i natt, men för 17 år sen. :rolleyes:

Kommer ihåg det så väl... Bodde då hemma och hade mitt rum på övervåningen. Plötsligt hörs en jävla smäll i golvet uppifrån (berättat av mor & far så klart), och farsan kommer upp och hittar mig ståendes på knäna dragandes i sängens fotsida som en besatt, så pass att den står snett och är utdragen en bra bit.

Drömmen var den att jag hade varit ute och kört lite säng, och när jag som bäst satt i sängen i skräddarställning med den osynliga ratten i händerna så närmar jag mig en kurva i en alldeles för hög hastighet och inser att jag kommer krascha och brinna, så jag slänger mig då på vägen med knäna först och tar tag i sängen för att få ner hastigheten, därav smällen i golvet.

Slutade med att jag farsan sa "Gå och lägg dig igen" och jag hade mummlat något och somnat om. :D

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år