EBS
The one and only
Funderar på att skaffa en DR600 från 80-talet och jag undrar vad för för- och nackdelar det finns med modellen. Nån speciell årsmodell man ska akta sig för?
//EBS
//EBS
Pratar vi 350:in nu? Enligt den fantastiska faktasamligen Bike testSilwer skrev:nja jag tror de flesta av dem är lv-reggade, de var inga endurohojar.
nej jag tänkte på 600an som han var intresserad av.Spinky Spendrup skrev:Pratar vi 350:in nu? Enligt den fantastiska faktasamligen Bike testså finns det två versioner S=lv offroad, R=enduro utan lullull. Jag hittar bara R versionen när jag letar runt.
EBS skrev:Funderar på att skaffa en DR600 från 80-talet och jag undrar vad för för- och nackdelar det finns med modellen. Nån speciell årsmodell man ska akta sig för?
//EBS
Silwer skrev:nej jag tänkte på 600an som han var intresserad av.
DR350R och S känner jag till, R-modellen finns nog bara som e-reggad i 95% av fallen.
Silwer skrev:fast vibrationer på stånkor kommer man inte ifrån, jag tycker dock inte de stör lika mycket som de här högfrekventa vibrationer en hel del flercylindriga hojar dras med, men det är givetvis helt personligt.
EBS skrev:Tack för alla svar
Hur står den sig mot t.ex. KLE 650 och XTZ (Super Tenére)?
Stopp och belägg! KLE650 finns väl inte? Det är väl KLE 500 och KLX/KLR 650 som finns.Silwer skrev:KLE650 är snarlik, men ännu lite tyngre.
super teneré är som sagt öken hojen med helkåpa o grejor.
Det har du rätt i klr650 menas nog, kle är väl en twin det med?Spinky Spendrup skrev:Stopp och belägg! KLE650 finns väl inte? Det är väl KLE 500 och KLX/KLR 650 som finns.![]()
KLE är en twin det med.Silwer skrev:Det har du rätt i klr650 menas nog, kle är väl en twin det med?
Silwer skrev:kle500 tycker jag är en tramshoj
men det är ju elstart o grejor, det är en twin.
xtz660 ä väl en modernare hoj, med kåpor o grejor för ökenåkning
Jag tycker inte dessa riktigt går att jämföra med en 86ans DR600 på nåt sätt.
![]() |
BMW R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Sveriges vägar i allt bättre skick
Foto: Liza Simonsson Utv... |
![]() |
H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj
Nu börjar det närma sig för... |
![]() |
Norrtälje Custom Bike Show
Förra året firade Twin Club... |