Dr. Bike är en jeffla tjerring....

Dr.Bike

Guest
Inplastade hojar med vibrations- och problemfria dohc-radfyror brukar väl attrahera lite mer ömfotade varelser? :va

/J

Nänuuu! This means war! :kulspruta

Nu ska vi ha en "grusgrops-shootout" med våra hojar!
Gärna ösregn!! :cdevil
Din utger sig ju iaf för att vara en kolstybbsracer! ;)

Arlandagropen at noon Saturday!
B there or be square
Dr. :hojraket vs. :hojsmilie Jörgen
:D

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Ok! Är det du som göre´t? :brynad *börjar plocka upp tvålen*

Ska bara få ur det jävla lakarnet.
Nämde jag att det var till en dubbelsäng:D

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Look who's talking....Du har ju inte direkt plågat oss med ditt nylle på sommarens körningar. Vart fan hålls du med????:7peta :7peta :fatta! :sissy

Ähum.. *host*...

Sursukkan är lite nedplockad, beräknas bli klar till helgen, har tappat räkningen på hur många gånger jag rivit förgasarbryggan pga div strul o skit (men det gav mig iaf tillfälle att skriva en liten beskrivning för att hjälpa en annan snubbe i den här tråden :) ). Och Fazern är i ett tillstånd av .. öhm.. "projekthoj" efter ett besök i sidan på en Volvo i våras och eventuellt inköp av annan lek&bushoj har strulat så jag gav upp på den affären :gnissla :huvet

Men jag har fått gott om motion i sommar av att baxa runt Wilden som om den gick att svänga med... 340 kg massa och hjulbas som en långtradare är en ... utmaning :D

Plus lite annat prioriterande... Livet har lite annat joxande för sig. Typ byta jobb och annat funderande...

Jag följer lite trådar men håller låg profil just nu men det är kul att se att någon reagerat på min frånvaro iaf :pannkyss :)

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ja sothoran är superkul att åka grusväg med! Som en offroadstånka fast man kan gasa upp ett ställ i mycket högre farter iom att jag har en stark amerikansk motor. Ta du CBR-plastisen så syns vi! :hihi ;)

/J

Nänuuu! This means war! :kulspruta

Nu ska vi ha en "grusgrops-shootout" med våra hojar!
Gärna ösregn!! :cdevil
Din utger sig ju iaf för att vara en kolstybbsracer! ;)

Arlandagropen at noon Saturday!
B there or be square
Dr. :hojraket vs. :hojsmilie Jörgen
:D

Bifogat

• sladdbild.JPG
    sladdbild.JPG
    95 KB · Visningar: 95

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Ja sothoran är superkul att åka grusväg med! Som en offroadstånka fast man kan gasa upp ett ställ i mycket högre farter iom att jag har en stark amerikansk motor. Ta du CBR-plastisen så syns vi! :hihi ;)

/J

Pojkar som leker i sandlådan.....
INTE slänga plastspadar på varandra !:D

Dr.Bike

Guest
Finns mindre plast på min hoj nu än din så... (Jag har glasfiberdelar! *hårklyveri*) :D

"Wrap your ass in fiberglass" var ju en slogan för en s.k amerikansk sportbil...*host* Men det är JUST vad jag gjort!
Allt som inte är metall är alltså glasfiber.

Saknade dig på Hälla Ring idag!

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Att ni inte bygger något ihop.
Jörgbike mecano.
Leksaker för mogna män.:D
KOMMER BLI STORSÄLJARE PÅ BR LEKSAKER TILL HJUL !

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Stora tunga metallspadar för 12012 kronor styck skare va. 12 kronor i skrotvärde och 12000 för en liten instansning på baksidan.

Vad är det KTM står för nu igen? Kolvras till max eller Kneel to maintenance :va

Du som äger en Fiat ska väl inte kackla alltför högt om andrahandvärde och sånt heller :tungan

Finns mindre plast på min hoj nu än din så... (Jag har glasfiberdelar! *hårklyveri*) :D

"Wrap your ass in fiberglass" var ju en slogan för en s.k amerikansk sportbil...*host* Men det är JUST vad jag gjort!
Allt som inte är metall är alltså glasfiber.

Saknade dig på Hälla Ring idag!

Jag tror knappas du har mindre plast på din jonne än min :hihi. Det enda som är av plast på min hoj är kutsen. Den består av 8 lager riktad 140-grams glasväv och epoxy, sedan är det metall.

Jag var ute i skärgården med båten hela helgen. Kul men stundtals blött och kuling. Man måste ju visa tupperwarebåtarna lite ekvirke och tändkulesång där de sitta i sina polyesterångor.

Hälla ring vet jag inte vad det är :va

Last edited:
Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson